اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

الحاق اراضی لیل‌آباد موجب گشایش در تخصیص زمین می‌شود

استاندار زنجان با اشاره به انجام اقدامات لازم برای الحاق اراضی لیل‌آباد به محدوده شهر زنجان گفت: مصوب شدن الحاق این زمین، موجب گشایش در حوزه مسکن ملی و تخصیص زمین می‌شود.

الحاق اراضی لیل‌آباد موجب گشایش در تخصیص زمین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی، استاندار زنجان ظهر امروز در ششمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان زنجان که در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، با اشاره به بررسی دقیق درجه خاک اراضی لیل‌آباد برای الحاق به محدوده شهر اظهار کرد: این اقدام توسط سازمان جهاد کشاورزی انجام شد.
استاندار زنجان با بیان اینکه احتمال حضور رئیس‌جمهور در زنجان در چند هفته آینده محتمل است، افزود: این مصوبه باید در سریع‌ترین زمان عملیاتی شود تا زمینه گشایش در حوزه مسکن ملی و تخصیص زمین فراهم شود.
وی با تاکید بر اهمیت بالای الحاق زمین به محدوده شهر زنجان افزود: در این راستا جلسات قابل‌توجهی در حوزه خاک و زیست‌محیطی برگزار شده و توافقات با شهرداری انجام و همه امضاها بدون حرف‌وحدیث است.
وی به احصای املاک دستگاه‌های اجرایی در راستای مولدسازی در سطح استان اشاره کرد و گفت: با اقدامات انجام شده، موارد احصا شده آماده طرح در هیأت عالی است.
افشارچی اداره کل ورزش و جوانان، جهاد کشاورزی، علوم پزشکی و آموزش‌وپرورش را دستگاه‌هایی اعلام کرد که املاک مازاد آن‌ها برای مولدسازی احصا شده است.
استاندار زنجان با تأکید بر اینکه برآوردهای مالی و ارزش‌افزوده موجود در املاک احصا شده برای مولدسازی در دستگاه‌های اجرایی عملیاتی شده است، ادامه داد: در این راستا پروژه‌های مد نظر هم مشخص است.
وی به مشکلات موجود در مرکز برای عملیاتی‌کردن طرح‌های مولدسازی اشاره کرد و افزود: اضافه‌شدن یک امضا و تغییر آیین‌نامه وقفه‌ای را در اجرای طرح به وجود آورده است که به‌تدریج در حال رفع است.
پایان پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول