اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اختصاص ۳ هزار و ۲۲۵ تن آرد خام خانه‌پز روستایی در استان زنجان

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: ۳ هزار و ۲۲۵ تن آرد خام به روستاهایی که فاقد نانوایی هستند در ۹ ماهه سال‌جاری تامین و توزیع شده است.

اختصاص ۳ هزار و ۲۲۵ تن آرد خام خانه‌پز روستایی در استان زنجان

 ولی‌الله زمانی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان امروز در گفت‌و‌گو با فارس در رابطه‌ با توزیع آرد خام خانه‌پز به روستاهای فاقد نانوایی استان زنجان اظهار کرد: ۳ هزار و ۲۲۵ تن در قالب ۸۰ هزار و ۶۲۵ کیسه ۴۰ کیلوگرمی به روستاهای استان که فاقد واحد نانوایی بودند، آرد خام خانه‌پز تأمین و توزیع شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه آرد خام روستایی در دو مرحله ۶ماهه اختصاص می‌یابد، گفت: تامین و توزیع آرد خام روستایی برای حدود ۱۷۵ روستای فاقد نانوایی با جمعیت بیش از ۷۹ هزار نفر در سطح استان زنجان انجام شده است.

وی افزود: بر اساس لیست اسامی ساکنان روستاییان که به تأیید شورای اسلامی روستا، مرکز خانه بهداشت و بخشداران مناطق استان می‌رسد، نمایندگان معتمد روستاهای استان برای تحویل و توزیع آرد خام خانه‌پز خود در دو نوبت ۶ ماهه اول و دوم به اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان مراجعه می‌کنند.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول