اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

آتش‌سوزی در گیلان بر اثر وزش بادگرم+فیلم

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری گیلان از آتش گرفتن بیش از ۲ هزار مترمربع از علفزار‌های تالش، شفت و لنگرود بر اثر وزش باد گرم خبر داد.

آتش‌سوزی در گیلان بر اثر وزش بادگرم+فیلم

محمدرضا حق بین، سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لنگرود با اشاره به آتش‌سوزی در مراتع و علفزار‌های سه شهرستان در گیلان اظهار کرد: به دنبال وزش باد گرم در گیلان در شبانه روز گذشته تاکنون، بیش از ۲ هزار مترمربع از مراتع و علفزار‌ها در شهرستان‌های تالش، شفت و لنگرود به صورت نقطه‌ای دچار حریق شد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه این آتش‌سوز‌ها محدود و کوچک بود و به سرعت با تلاش نیرو‌های امدادی مهار شد، افزود: بنا بر اعلام هواشناسی و صدور هشدار سطح نارنجی وزش باد گرم تا فردا ادامه دارد.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری گیلان از مسافران و مردم استان خواست تا با توجه به شرایط آب و هوایی و وزش باد گرم و احتمال گسترش سریع آتش سوزی از روشن کردن آتش در عرصه‌های طبیعی، جنگل‌ها و مراتع خودداری کنند.

 

 

پایان پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول