اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

شنبه؛ بهره‌برداری از 2 پروژه عمرانی در جنوب غرب تهران

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از بهره‌برداری از 2 پروژه عمرانی در جنوب غرب تهران همزمان با «هشتاد و هفتمین» پویش امید و افتخار خبر داد.

شنبه؛ بهره‌برداری از 2 پروژه عمرانی در جنوب غرب تهران

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، هادی حق‌بین، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به برگزاری "هشتاد و هفتمین" پویش امید و افتخار اظهار داشت: روز شنبه (دوم دی‌ماه) از ۲ پروژه عمرانی در مناطق ۱۷ و ۱۸ به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با تأکید بر اینکه یکی از رسالت‌های دوره ششم مدیریت شهری، شناسایی تقاطعات پرتقاضا و اجرای پروژه‌هایی باهدف پیوند محلات و کاهش گردش‌های اضافی است، افزود: یکی از این پروژه‌ها  دسترسی معابر مناطق ۱۷ و ۱۸ هستند که باعث کاهش گردش‌های اضافی و تسهیل در رفت‌وآمد شهروندان خواهد شد.

 معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ادامه داد: این پروژه که در تقاطع بزرگراه آیت‌الله سعیدی با راه‌آهن تهران-اهواز اجرا شده است شامل دو دستگاه پل رفت‌وبرگشت به طول متوسط ۴۲ متر در طرفین حریم راه‌آهن تهران-اهواز است که هر پل دارای ۲ خط عبوری و ۲ پیاده‌رو می‌باشد.

 حق‌بین افزود: این پروژه که گشایش آن ۵/۵ کیلومتر کاهش گردش‌های اضافی را در پی خواهد داشت، طی یک سال اجرا و به اتمام رسیده است.

 معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران پل شهید مختاری واقع در منطقه ۱۸ را دومین پروژه قابل‌بهره‌برداری عنوان کرد و گفت: این پل که در محدوده شرق خیابان مختاری بر روی محورهای تندرو بزرگراه شهید بروجردی احداث شده است، کندروهای شمالی و جنوبی بزرگراه شهید بروجردی و محلات مجاور را به یکدیگر متصل می‌کند.

وی ادامه داد: این پل به‌صورت رفت‌وبرگشت طراحی شده و دارای ۵۲ متر طول و ۱۵ متر عرض شامل ۲ خط عبوری و ۱ پیاده‌رو در هر مسیر می‌باشد.

حق بین  خاطرنشان کرد: احداث پل مختاری در اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۲ آغاز و ۶ ماه این به طول انجامید و با کاهش ۱/۱ کیلومتری گردش‌های اضافی از سایر مزایای بهره‌برداری از آن به شمار می‌آید.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول