اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

بازار مناسب برای تولیدکنندگان محصولات عفاف و حجاب فراهم شود

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: طراحان و تولیدکنندگان حوزه عفاف و حجاب باید مورد حمایت قرار بگیرند و بازار مناسبی برای ارائه این محصولات چه به‌صورت نمایشگاه‌های مقطعی و چه نمایشگاه‌های دائمی داشته باشند.

بازار مناسب  برای تولیدکنندگان محصولات عفاف و حجاب فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر ظهر امروز در افتتاحیه نمایشگاه عفاف و حجاب در بوشهر با قدردانی از مسوولین و تولید‌کنندگان، اظهار داشت: عفاف و حجاب یک فریضه ضروری دین است و طبق بیانات مقام معظم رهبری خلاف آن حرام شرعی و سیاسی است.

وی افزود: لازم است همگان به شکل همه‌جانبه در عرصه فرهنگ‌سازی، زمینه‌سازی تولید پوشاک اسلامی با آرایه‌های عفاف و حجاب و بحث‌های نظارتی به اشکال مختلف تلاش کنند. 

وی گفت: یکی از کارهایی که در ایران به‌ویژه در استان بوشهر باید صورت بگیرد حمایت از تولیدکنندگان کالاهای عفاف و حجاب است؛ طراحان و تولیدکنندگان برای گسترش کارهای خود باید مورد حمایت قرار بگیرند و بازار مناسبی برای ارائه این محصولات چه به‌صورت نمایشگاه‌های مقطعی و چه نمایشگاه‌های دائمی داشته باشند.

وی با بیان اینکه تمام ستادهای نمازجمعه در روز جمعه و در تمام استان برای ارائه کالا در اختیار تولیدکنندگان قرار بگیرد، اظهار کرد: مسوولین بانکی تسهیلات را در این رابطه قرار دهند و مهلت‌های بانکی را به شکل مناسب برای تولید‌کنندگان در نظر بگیرند.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر خطاب به تولیدکنندگان در این نمایشگاه، عنوان کرد: امیدواریم تولیداتی با جاذبه‌های خوب برای دختران از سنین کودکی تا بزرگسالی تولید کنید تا کمبودهایی که در بازار وجود دارد با تلاش‌های شما جبران شود.
پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول