اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

هیأتی‌ها و مسجدی‌ها سفره یلدا نیازمندان را رنگین کردند+عکس

هر ساله همزمان با روزهای پایانی فصل پاییز که به شب یلدا مشهور است، خیرین هیأت‌ها و مساجد کشور یکی از عملیات‌های کمک‌رسانی خود را اجرایی می‌کنند.

هیأتی‌ها و مسجدی‌ها سفره یلدا نیازمندان را رنگین کردند+عکس

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، ۳۰ آذرماه در تقویم ایرانیان به عنوان شب یلدا شناخته می‌شود. امشب به بهانه یک دقیقه طولانی بودنش خانواده‌ها دورهم جمع می‌شوند و ساعات خوشی دارند. هر ساله در ایام، هیأت‌های مذهبی و خیریه‌های مساجد و گروه‌های جهادی به کمک خانواده‌های نیازمند می‌روند.

۷۵۰ پرس سبزی پلو با ماهی برای شب یلدای نیازمندان

خیریه همدردی هیأت ریحانةالنبی(س) که مداح آن محمدحسین پویانفر است، امسال همچون رسم هرساله خود برای شب یلدا نیازمندان، تدارک طبخ غذای سبزی پلو با ماهی را دید.

این خیریه با فراخوان جمع‌آوری کمک از مردم، بیش از ۶۷ میلیون تومان جمع‌آوری تا بتواند با طبخ ۷۵۰ پرس غذا به کمک نیازمندان برود و شبی خوش برای آنان رقم بزند.

این هیأت، هرسال در شب یلدا غذاهای طبخ شده را به دست نیازمندان منطقه هرندی و مناطق جنوبی تهران می‌رساند.

توزیع ۱۰۰ بسته غذایی توسط مسجد نظام مافی

مسجد جامع نظام مافی تهران هم که در کمک‌رسانی به نیازمندان تلاش بسیاری دارد، امسال تدارک توزیع ۱۰۰ بسته اقلام غذایی را دید. این بسته‌های مجموعاً با ۱۵۰ میلیون تومان کمک مردم و خیرین تهیه و میان نیازمندان و خانواده‌های هدف توزیع شد.

خیرین، شادی یلدا را میان نیازمندان تقسیم کردند

خیریه مردمی سایه‌بان هم امسال مثل سال‌های گذشته تلاش کرد تا شادی شب یلدا را با نیازمندان تقسیم کند. آن‌ها با کمک مردم و خیرین بسته‌های غذایی مرسوم شب یلدا از میوه و تنقلات و مواد غذایی تدارک دید تا به دست خانواده‌های نیازمندی که از قبل شناسایی شده بودند، برساند.

هیأتی که شب یلدا ۲۳۰ خانواده نیازمندان را شاد کرد

هیأت دارالقرآن الکریم، محبین الزینب (س) تهران هم امسال بسته‌های مواد غذایی و ارزاق برای شب یلدا نیازمندان تدارک دید.

آن‌ها برای ۲۳۰ خانواده نیازمند که در سطح شهر شناسایی کرده بودند، با کمک مردم بسته‌های ارزاق و مواد غذایی تهیه کردند.

هیأت ثارالله به کمک نیازمندان زنجان رفت

خیریه پناه هیأت ثارالله زنجان هم که مهدی رسولی را به عنوان مداح کنار خود دارد، در این شهر فعالیت بسیار خیرخواهانه و جهادی دارد و کمک‌رسان خانواده‌های نیازمند است، امسال بسته‌ها مواد غذایی برای این خانواده‌ها تدارک دیده است.

این گوشه‌ای از تلاش و خدمت‌رسانی هیأتی‌ها و مسجدی‌های کشور به رسم هرساله خود برای شاد کردن و رونق بخشیدن به شب یلدای نیازمندان کشور است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول