اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

افتتاح ۷۳ کیلومتر راه‌ اصلی استان گلستان با حضور وزیر راه‌و شهرسازی

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: امروز در آستانه سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به گلستان راه‌های اصلی استان به طول ۷۳ کیلومتر با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری می‌رسد.

افتتاح ۷۳ کیلومتر راه‌ اصلی استان گلستان با حضور وزیر راه‌و شهرسازی

مهدی ملک صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهارکرد:امروز در سفر دوم رئیس‌جمهور به استان گلستان، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی نیز مهمان استان ما هستند و طی مراسمی راه‌های  اصلی سطح استان در محورهای بندرترکمن، آق‌قلا، گمیشان، گنبدکاووس، علی‌آباد کتول و گرگان به طول ۷۳ کیلومتر  به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: بهره‌برداری از ۱۰ دستگاه دوربرگردان در سطح استان و  بهسازی و اصلاح ۳۰ نقطه از نقاط حادثه‌خیز استان گلستان، از دیگر پروژه‌های  استان با حضور وزیر راه و شهرسازی است.


مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خاطرنشان‌کرد: با حضور وزیر راه و شهرسازی هزارو ۸۵۴ واحد مسکونی شهری در استان گلستان شامل  ۱۰۰ واحد مسکن‌مهر، هزارو ۷۲۰ واحد مسکونی در بافت فرسوده و ۳۴ واحد مسکونی خودمالکی شهری در راستای نهضت ملی مسکن به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: خط راه‌آهن مسیر فعلی بندرترکمن با قدمت ۱۰۰ ساله، فرسوده و حادثه‌خیز شده‌است و امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی خط دوم راه‌آهن سبزدشت به بندرترکمن به طول ۳۰ کیلومتر به بهره‌برداری می‌رسد.

ملک ابراز کرد: بهره‌برداری از ۲۷ کیلومتر راه‌های روستایی استان، بهره‌برداری از ۱۰۰ کیلومتر آسفالت معابر خاکی روستاها و آغاز عملیات اجرایی ۸۰ کیلومتر آسفالت معابر خاکی در ۳۲۰ روستای گلستان از دیگر پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی در سفر وزیر راه و شهرسازی به گلستان خواهد بود.

پایان پیام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول