اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

جروزالم‌پست: عملیات حماس، اعتمادها به کابینه و ارتش اسرائیل را متزلزل کرد

یک روزنامه چاپ فلسطین اشغالی پیش‌بینی کرد که شکست امنیتی-اطلاعاتی در هفتم اکتبر منجر به پایان تسلط حزب لیکود به رهبری نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بر قدرت خواهد شد.

جروزالم‌پست: عملیات حماس، اعتمادها به کابینه و ارتش اسرائیل را متزلزل کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، روزنامه «جروزالم پست» تحلیل کرد که عملیات «طوفان الاقصی» باعث تغییر اساسی در صحنه سیاست داخلی رژیم صهیونیستی شد.

این روزنامه بامداد پنجشنبه نوشت که حمله حماس  در روز هفتم اکتبر،اعتمادها به سیاستمداران و نظامیان رژیم صهیونیستی را متزلزل کرد.

جروزالم پست همچنین پیش‌بینی کرد که شکست امنیتی-اطلاعاتی در هفتم اکتبر منجر به پایان تسلط حزب لیکود به رهبری «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بر قدرت خواهد شد.

در این گزارش آمده است: «شکست‌های اکتبر گذشته منجر به پایان سیطره لیکود بر قدرت در اسرائیل خواهد شد، درست همانطور که گلدا مایر پس از جنگ ۱۹۷۳ قدرت را از دست داد».

پیش از این نیز روزنامه عبری «هاآرتص» در گزارشی به اختلاف راهبردی آمریکا و اسرائیل درباره شکل ادامه جنگ در غزه پرداخت و نوشت که واشنگتن در شرایطی خواهان گذار به مرحله بعدی نبرد است که نفع شخصی نتانیاهو در تداوم درگیری‌هاست. (جزئیات بیشتر)

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول