اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

کتائب القسام: 25 نظامی اسرائیلی را طی 72 ساعت از پا درآوردیم

شاخه نظامی حماس اعلام کرد توانسته طی 72 ساعت گذشته 25 نظامی اسرائیلی را از پا درآورد و ده‌ها نظامی دیگر را مجروح کند.

کتائب القسام: 25 نظامی اسرائیلی را طی 72 ساعت از پا درآوردیم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «کتائب القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، شامگاه امروز (چهارشنبه)، در بیانیه‌ای جزئیات عملیات‌های خود طی چند روز اخیر را اعلام کرد.

قسام اعلام کرد طی ۷۲ ساعت اخیر توانسته ۴۱ خودروی زرهی ارتش اسرائیل را هدف حمله قرار دهد که از این تعداد، برخی به طور کامل منهدم شدند و به برخی دیگر خسارت وارد شده است.

شاخه نظامی حماس اضافه کرد رزمندگان مقاومت کشته شدن ۲۵ نظامی اسرائیلی و جراحت ده‌ها نظامی دیگر را طی ۷۲ ساعت گذشته تایید کرده‌اند.

براساس این بیانیه، تمام نیروهای اسرائیلی که در حال نفوذ به شهر غزه و دیگر مناطق بوده‌اند با استفاده از راکت‌ها و بمب‌ها مورد حمله قرار گرفتند و نیروهای مقاومت با آن‌ها درگیر شدند.

قسام در ادامه اعلام کرد بعد از ورود نیروهای رژیم صهیونیستی به ۲ تونل و یک خانه در نوار غزه، رزمندگان مقاومت تونل‌ها و خانه یادشده را تله‌گذاری و روی سر آن‌ها خراب کردند.

طبق این بیانیه، تک‌تیراندازان مقاومت همچنین یک نظامی اسرائلی را هدف قرار دادند و مقرها، اتاق‌های عملیات میدانی و محل تجمع نظامیان اسرائیلی با خمپاره و راکت‌های کوتاه‌برد مورد حمله قرار گرفتند.

کتائب القسام همچنین اشاره کرد روز گذشته با ده‌ها موشک تل‌آویو و مناطق اطراف آن و همچنین شهرک «کریات شمونه» در شمال فلسطین اشغالی توسط نیروهای مقاومت هدف حمله قرار گرفته است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول