اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

بازیکنان فکر می کردند در این بازی به راحتی پیروز می شویم

سرمربی تیم والیبال چادرملو اردکان گفت: ما ست اول را به راحتی پیروز شدیم و بازیکنان ما فکر کردند در این بازی به آسانی پیروز خواهیم شد که این موضوع باعث شد در ست های بعدی اختلاف امتیازات بیشتر شود و ما نتوانستیم به بازی برگردیم.

بازیکنان فکر می کردند در این بازی به راحتی پیروز می شویم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، کامبیز یعقوبی، امشب و بعد از شکست تیمش در مقابل تیم نیان الکترونیک مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ست اول را خیلی خوب آغاز کردیم و تمام نکاتی که باید توسط بازیکنان ما در زمین رعایت میشد به خوبی انجام شد. 

وی در ادامه افزود: طی چند روز گذشته به بازیکنانم تاکید کرده بودم که تیم نیان الکترونیک مشهد در خانه جنگنده کار می کند و یکی از دلایلی که باعث شد ما در این بازی بازنده باشیم این بود که ما ست اول را به راحتی پیروز شدیم و بازیکنان ما فکر کردند این بازی به راحتی به آسانی پیروز خواهیم شد که این موضوع باعث شد در ست های بعدی اختلاف امتیازات بیشتر شود و ما نتوانستیم به بازی برگردیم.

 

 

یعقوبی افزود: ما در بازی امروز کاپیتان تیم را همراه نداشتیم و اگر کاپیتان تیم ما در این بازی همراه ما می‌بود می توانست خیلی به تیم ما کمک کند. در بازی امروز به جز ست اول در ست های بعدی عملکرد خوبی نداشتیم و امروز قطعا روز خوبی برای تیم ما نبود.

سرمربی تیم والیبال چادرملو اردکان با بیان اینکه داوری این دیدار خوب بود، خاطرنشان کرد: در نیم فصل دوم قطعا در پست هایی که نیاز داریم بازیکن موردنظر را جذب کنیم و به شدت نیاز به تقویت تیم برای دیدارهای نیم فصل دوم داریم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول