اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

انهدام باند قاچاق سلاح در شهرستان مرودشت

با اقدام اطلاعاتی و عملیاتی اداره کل اطلا عات استان فارس و با هماهنگی دستگاه قضایی و مجوز رسمی از دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، یکی از باندهای قاچاق سلاح و مهمات متشکل از قاچاقچیان سلاح و مهمات استان‌های مرزی در غرب کشور و قاچاقچیان استان در شهرستان مرودشت متلاشی و تعداد ۲۸ قبضه سلاح کلت کمری و ۵۶ تیغه خشاب کشف و ضبط شد.

انهدام باند قاچاق سلاح در شهرستان مرودشت

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، با اقدام اطلاعاتی و عملیاتی اداره کل اطلا عات استان فارس و با هماهنگی دستگاه قضایی و مجوز رسمی از دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، یکی از باندهای قاچاق سلاح و مهمات متشکل از قاچاقچیان سلاح و مهمات استان‌های مرزی در غرب کشور و قاچاقچیان استان در شهرستان مرودشت متلاشی و تعداد ۲۸ قبضه سلاح کلت کمری و ۵۶ تیغه خشاب کشف و ضبط شد.

اسماعیل سیاوش‌پور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرودشت گفت: حمل، خرید و فروش سلاح در کشور ما جرم بزرگی تلقی می شود و طبق مواد ۵ و ۶ قانون مجازات قاچاق سلاح، مهمات و دارندگان اسلحه های غیرمجاز متخلفین به فراخور کم و کیف سلاح ها تا ۱۰ سال حبس تعزیری محکوم می‌شوند.

وی در ادامه گفت: عموم افراد جامعه حق ندارند، از سلاح شکاری و جنگی به ‌صورت خودسرانه و بدون مجوز استفاده کنند. چرا که حمل و استفاده از سلاح می تواند مخل امنیت جامعه و بر هم زننده نظم عمومی باشد. و دستگاههای امنیتی و قضایی با افرادی که مرتکب جرم حمل و استفاده خودسرانه از سلا ح می‌شوند با قاطعیت برخورد می‌نماید.

پایان پیام/خ

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول