اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تشکیل 7 کارگروه علمی برای تحقق شعار سال در مازندران

استاندار مازندران از تشکیل پژوهشکده شهید فخری‌زاده در استان خبر داد و گفت: سال گذشته هفت کارگروه علمی برای اجرایی شدن فرمان رهبر معظم انقلاب و تحقق شعار سال تشکیل شد و امیدواریم این پژوهشکده که حاصل جشنواره شهید فخری‌زاده این نتایج مثبت فراوانی برای استان و کشور داشته باشد.

تشکیل 7 کارگروه علمی  برای تحقق شعار سال در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سیدمحمود حسینی‌پور عصر امروز در دومین جشنواره شهید فخری‌زاده در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی مازندران اظهار کرد: شهید فخری‌زاده در طول حیات با برکت خویش با انجام پژوهش‌ها و خدمات مختلف، قدرت جهان اسلام را در دنیا افزایش داده و می‌توان وی را یکی از بزرگترین پژوهشگران دوران معاصر که بر قدرت اسلام افزودند.

وی گفت: اگر از سال‌ها قبل، سران رژیم صهیونیستی غاصب در جلسات مهم خود، نام شهید فخری‌زاده را می‌آورند، نشان از  بزرگی و اثرگذاری این شهید در حوزه علم و پژوهش جبهه مقاومت است.

استاندار مازندران با اشاره به استمرار راه شهید فخری‌زاده تصریح کرد: امروز ده‌ها و صدها پژوهشگر راه شهید فخری‌زاده را دنبال می‌کنند و اهداف و تفکرات وی تکثیر شد.

وی ادامه داد: اسلام اهل پژوهش است و برای آن اهمیت ویژه‌ای قائل است. جا دارد در همین مراسم یادی شود از سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز که جای خالی ایشان این روزها احساس می‌شود شاید اگر سلیمانی بود شرایط غزه و فلسطین به گونه‌ای دیگر رقم می خورد.

حسینی‌پور اضافه کرد: البته شهید سلیمانی‌ها بسیارند اما شخصیت منحصربفرد وی در منطقه، همه معادلات را به هم می‌زد.

وی با بیان اینکه، سال گذشته نخستین دوره این جشنواره در مازندران با استقبال باشکوهی برگزار شد، گفت: یکی از برکات این جشنواره، ایجاد پژوهشکده مشترک بین معاونت منابع نیروی انسانی استانداری و دانشکده نوشیروانی مازندران به عنوان یکی از دانشگاه‌های فنی کشور بود و بسیاری از مسائل و برنامه‌های استان در این پژوهشکده مورد مطالعه و بررسی قرار می‌گیرد.

استاندار مازندران افزود: سال گذشته هفت کارگروه علمی برای اجرایی شدن فرمان رهبر معظم انقلاب و تحقق شعار سال تشکیل شد و امیدواریم این پژوهشکده که حاصل جشنواره شهید فخری‌زاده این نتایج مثبت فراوانی برای استان و کشور داشته باشد. 

وی با بیان اینکه پنج سال آینده برکات بیشتری از این جشنواره در سطح کشور خواهید دید،گفت: این جشنواره می‌تواند در سطح ملی و در تمام استان‌ها انجام شود.

حسینی‌پور اضافه کرد: اگرچه تا قبل شهادت،کمتر افرادی، شهید فخری‌زاده را می‌شناخت چرا که صرفا به فکر خدمت و رشد کشور بود. در حالی که او می‌توانست به بخش خصوصی یا خارج از کشور برود ولی کارمند دولت ماند و این پیامی برای کارمندان ما است که ما می‌توانیم با استفاده از ظرفیت‌های موجود برای توسعه و تعالی کشور تلاش کنیم.

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول