اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

تکذیب رتبه نخست لرستان در آمار تصادفات جاده‌ای

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان با رد رتبه نخست لرستان در حوزه تصادفات رانندگی، گفت: بر اساس مستندات و آمار پزشکی قانونی استان رتبه دوازدهم را در کاهش تصادفات دارد.

تکذیب رتبه نخست لرستان در آمار تصادفات جاده‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مرتضی شیروانی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان، با اشاره به عملکرد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، اظهار کرد: در ۸ ماهه امسال ۳ میلیون و ۶۳۴ هزار تن کالا از مسیر جاده‌ای استان جابجا شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی همچنین یک میلیون و ۴۵۳ هزار مسافر جابه‌جا شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان با اشاره به صدور بیش از هزار مورد بارنامه ترافیکی، تصریح کرد: امسال ۵ هزار نفر ساعت برای کاربران آسیب‌پذیر آموزش‌های ایمنی ترافیکی انجام شد.

شیروانی بیان داشت: ۱۲ شرکت حمل و نقل کالا در طول ۸ ماهه امسال ایجاد شده است.

وی با اشاره به ساخت روکش و آسفالت راه اصلی و فرعی به طول ۸۰۷ کیلومتر در دولت سیزدهم، خاطرنشان کرد: ۹۲.۵ کیلومتر زیرسازی راه روستایی و ۷۳.۱ کیلومتر آسفالت راه روستایی از ابتدای سال تا کنون انجام شده است. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان ادامه داد: ۶ سامانه ثبت تخلف در محور آزادراه-خرم آباد نصب شده، ضمن اینکه ۲ باب مجتمع خدماتی– رفاهی بین راهی ایجاد شده است.

شیروانی، روکش آسفالت راه‌های اصلی و فرعی به طول ۲۹۵ کیلومتر، بهره‌برداری از ۲ دستگاه زیرگذر، احداث و بهره‌برداری از ۹ دستگاه پل، تنقیه ۲۳۰۰ دستگاه پل،خط‌کشی راه‌ها به طول ۳ هزار کیلومتر، ۶۰ کیلومتر نصب نیوجرسی، ایجاد روشنایی در ۱۵ نقطه را از جمله اقدامات انجام شده در ۸ ماهه امسال عنوان کرد.

وی با رد رتبه نخست لرستان در حوزه تصادفات رانندگی، گفت: بر اساس مستندات و آمار پزشکی قانونی استان رتبه دوازدهم را در کاهش تصادفات دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان تصریح کرد: سال گذشته ۲۹۷ کفر کشته در استان داشتیم و امسال نسبت به سال گذشته تا کنون یک درصد کاهش تلفات جاده‌ای را شاهد هستیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول