اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

روزانه هزار تُن میوه شب یلدایی وارد خراسان‌شمالی می‌شود

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره‌بار بجنورد گفت: از ابتدای هفته برای تأمین بازار شب یلدا روزانه هزار تُن میوه وارد بازار شده تا قیمت‌ها روند افزایشی نداشته باشند و همچنان تامین و توزیع میوه تا پایان شب یلدا ادامه دارد.

روزانه هزار تُن میوه شب یلدایی وارد خراسان‌شمالی می‌شود

امید فیروزه، رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره‌بار بجنورد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهارکرد: بر اساس سنوات گذشته اعضای اتحادیه میوه و تره‌بار تلاش دارد سفره شب یلدای مردم را با کمترین افزایش قیمت نسبت به سال گذشته تأمین کند که در حال حاضر قیمت‌ها در تعادل است.

وی گفت: هرگاه تره‌بار با گرانی روبه‌رو می‌شود، مجدد به ثبات باز می‌گردد بنابراین این گونه نیست که گرانی برخی اقلام به همان صورت بماند.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره‌بار بجنورد درخصوص اقلام مورد نیاز سفره شب یلدا مردم، افزود: ما بیشتر در این مناسبت از اقلامی مثل انار، هندوانه و خرمالو استفاده می‌کنیم که به اندازه کافی در سطح میدان موجود می‌باشد، کمبودی وجود ندارد و میوه‌های دیگر نیز در کنار آن جای دارد و مصارف عمدتاً هندوانه و خرمالو و انار است.

فیروزه بیان داشت: همان‌طور که قول داده شده از ابتدای هفته برای تأمین بازار شب یلدا روزانه هزار تُن میوه وارد بازار شده تا قیمت‌ها روند افزایشی نداشته باشند و همچنان تامین و توزیع میوه تا پایان شب یلدا ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به دستورالعمل ابلاغی اتاق اصناف ایران، بازرسی‌ها و گشت‌های مشترک با حضور دستگاه‌های مرتبط توسط  اتحادیه به صورت صبح و عصر از سطح بازار انجام می‌گیرد و همشهریان گرامی می‌توانند در صورت مشاهده تخلفات به واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف اعلام نمایند.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول