اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

برگزاری دومین نشست «مهری» در استان یزد

دومین نشست کتاب ماه یزد با حضور شاعران و نویسندگان استان همراه با جشن امضا و اهدای کتاب برگزار شد.

برگزاری دومین نشست «مهری» در استان یزد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، این نشست شب گذشته با موضوع رُمان «مِهری» اثر «فاطمه غلامی» و در حضور جمعی از مسئولان، شاعران و نویسندگان استان در تالار فرهنگ و هنر نگین واقع در کتابخانه فرخی یزد برگزار شد.

هدف از این نشست که به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و با مشارکت خانه شعر و ادب شهرداری، اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان و موسسه اوج سیمرغ هنر برگزار شد، تکریم شاعران و نویسندگان یزدی، معرفی کتاب‌های اهل قلم یزد، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و حمایت معنوی از صاحبان آثار بود.

رمان «مِهری»، داستان نبرد یک زن ایرانی در پشت جبهه جنگ و عرصه خانواده است که به قلم «فاطمه غلامی» شاعر و نویسنده یزدی در تابستان ۱۴۰۱ در ۲۷۷ صفحه تنظیم و به بازار کتاب عرضه شده است.

این رُمان، داستان زیبا و عاشقانه‌ بانویی به نام مِهری است که سرنوشت وی با جنگ رقم می‌خورد و سال‌ها، چون سروی سربلند در انتظار دیدار دوباره‌ همسرش «مرتضی»، زندگی‌اش را در طوفان حوادث مدیریت و ساماندهی می‌کند. او و فرزندانش چشم‌ انتظار مرتضی هستند؛ مرتضایی که خبرهای مختلفی در مورد شهادت یا اسارت او به خانواده‌اش می‌رسد.

کتاب رمان «مهری» در حوزه دفاع مقدس در ۲۷۷ صفحه و شمارگان ۲۵۰۰ نسخه توسط نشر جمال به چاپ رسیده است.

پایان پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول