اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

امام جمعه کرمانشاه:‌ شهدا با دیدن افق پیش رو، راه سعادت را انتخاب کردند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌الله غفوری نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه امروز سه‌شنبه 28 آذرماه در مراسم تدفین شهید 19 ساله گمنام در سپاه ناحیه کرمانشاه گفت: حضور جمعیت امروز نشان داد که ما همیشه خود را مدیون شهدا می‌دانیم.

امام جمعه کرمانشاه:‌ شهدا با دیدن افق پیش رو، راه سعادت را انتخاب کردند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌الله غفوری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه امروز سه‌شنبه 28 آذرماه در مراسم تشییع و تدفین شهید 19 ساله گمنام در سپاه ناحیه شهرستان کرمانشاه برگزار و تا لحظات غروب آفتاب نیز به طول انجامید، اظهار کرد: حضور این جمعیت امروز نشان داد که ملت ما می‌فهمد که ما همیشه مدیون شهدا خواهیم بود و درواقع امروز نمایشی از اعتقاد به استمرار درماندن مسیر شهدا است.


وی ضمن تأکید بر آیه «عند ربهم یرزقون» که نشان از زنده‌بودن شهدا دارد و با اشاره به مقام خاصه اولیا و شهدای الهی، افزود: وجود این شهدا به این معنی است که ما یک‌لحظه از راه اصلی خود در دنیا جدا نشویم.

امام‌جمعه کرمانشاه با تصریح اینکه خون شهدا را امروز به ثمر نشسته است و یکی از ثمرات آن تربیت مبارزان شجاع در جبهه مقاومت در دنیا هست، بیان کرد: افراد تربیت‌یافته در مکتب شهدا بالأخص شهید سلیمانی با چشاندن طعم شکست به استکبار، امروز عرصه را بر رژیم صهیونیستی و حامیان آن تنگ کرده‌اند و طوفان الاقصی نمونه‌ای از این ثمرات هست.


وی اشاره‌ای به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن بیش از 20 هزار نفر از مظلومان فلسطین داشت و گفت: تاکنون بر اساس وعده خدا باطل نابود می‌شود و می‌بینیم این تلفات رژیم صهیونیستی روزبه‌روز در حال افزایش بوده و به‌زودی جنگ اشباح علیه رژیم جعلی صهیونیست آغازشده تا آن‌ها را روبه‌زوال بکشاند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه ضمن شکست‌ناپذیر دانستن ملتی که در تفکرشان عزت پرورش‌یافته و از مرگ و شهادت ترسی ندارد، تأکید کرد: امروز مقاومت مخصوص افراد نبوده بلکه تفکری است که سراسر عالم را فراگرفته و این تفکر مقاومت محور حاصل آموزه‌های امامین انقلاب است.


وی در پایان گفت: این را تمام دنیا بدانند که هیچ ظلمی پایدار نخواهد بود و به‌زودی باطل نابود شدنی است.

پایان پیام/ و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول