اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

اعطای تسهیلات ۲۲۰ میلیارد ریالی به واحدهای تولیدی و صنعتی کرمان

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان گفت: از ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تصویب شده برای رونق واحد تولیدی و صنعتی در استان کرمان، مبلغ ۲۲۰ میلیارد ریال به تعداد ۱۹ واحد تولیدی و صنعتی پرداخت شده است.

اعطای تسهیلات ۲۲۰ میلیارد ریالی به واحدهای تولیدی و صنعتی کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حسین میجانی عصر امروز در دیدار با مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان اظهار داشت: رونق تولید یکی از مهم‌ترین مقوله‌های مدیریت استان بوده که رشد اقتصادی و اشتغال‌زایی را به همراه دارد و رفع این موانع باید جدی گرفته شود.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان گفت: در راستای رونق تولید اعطای تسهیلات به مبلغ ۴۰۰ میلیارد ریال به واحد تولیدی و صنعتی تصویب شده که ۱۹ واحد تسهیلات را به ارزش ۲۲۰ میلیارد ریال دریافت کرده‌اند و با تامین نقدینگی بانک‌ها و مدارک مورد نیاز از سوی متقاضیان مابقی تسهیلات نیز پرداخت خواهد شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان نیز در این دیدار با بیان اینکه باید به جامعه فعال اقتصادی و صنعتگران اعتماد کنیم، تصریح کرد: تلاش‌های این بخش می‌تواند به خودکفایی و کاهش وابستگی‌ها کمک کند.

وی ادامه داد:‌ صنعتگران با ایجاد فرصت‌های شغلی بزرگ‌ترین مسؤولیت اجتماعی خود را انجام می‌دهند و علاوه بر این در رفع نیازهای دیگر بخش‌ها و اقدامات خیرخواهانه نقش اساسی ایفا کرده‌اند.

پایان پیام / ۳۷۶۳ / ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول