اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تیم پیروز قربانی در شمال بر شهرداری آستارا غلبه کرد

تیم‌های فوتبال شهرداری آستارا و نفت و گاز گچساران در آستارا به مصاف یکدیگر رفتند.

تیم پیروز قربانی در شمال بر شهرداری آستارا غلبه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران در چارچوب رقابت‌های هفته هفدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان تیم‌های فوتبال شهرداری آستارا و نفت و گاز گچساران در آستارا به مصاف یکدیگر رفتند.

در این دیدار تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با ترکیب وحید اصغرزاده؛ علی حدادی‌فر، امیرحسین صالحی، محسن آقایی، علی قربانخانی، علی نبی‌زاده، محمد مهدی عسگری، جلیل پناهی، مهدی کربلایی، و ساسان جعفری کیا به مصاف تیم فوتبال شهرداری آستارا رفتند.

در این دیدار پرگل خارج از خانه تیم فوتبال نفت و گاز گچساران موفق شد با گل‌های دقایق ۴۴ و ۵۰ و ۸۰ محمد مهدی عسگری، جلیل پناهی و امید علیپور بر حریف شمالی خود غلبه کرد.

با این برد تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با ۲۷ امتیاز در رده پنجم جدول لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار گرفت و تیم فوتبال شهرداری آستارا نیز با ۱۸ امتیاز در رده چهاردهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور است.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران از ۱۷ بازی خود تاکنون ۷ برد، ۶ مساوی، چهار باخت، ۱۱ گل خورده و ۲۰ گل زده با تفاضل گل ۹ در رده پنجم قرار دارد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول