اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

بسیج سازمان‌های صمت، بازرسی اصناف و دستگاه‌های نظارتی برای کنترل بازار شب یلدا

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان کرمانشاه با اشاره به همکاری ۵۶۸ نیرو بسیج اصناف در راستای کنترل بازار شب یلدا، گفت: در کنار اکیپ‌های بازرسی اصناف، سازمان‌های صمت، جهاد کشاورزی و دستگاه‌های نظارتی هم در سطح بازار حضور دارند.

بسیج سازمان‌های صمت، بازرسی اصناف و دستگاه‌های نظارتی برای کنترل بازار شب یلدا

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، در آستانه فرا رسیدن شب یلدا نظارت بر بازار و کنترل قیمت‌ها در کرمانشاه در حال انجام است، از بیستم آذرماه به‌طور ویژه این نظارت‌ها تشدید یافته است.

رامین پهلوانی، رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان کرمانشاه در حاشیه این نظارت‌ها در سطح بازار، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به شب یلدا نظارت‌ها تشدید یافته است.

وی با اشاره به نظارت ۸ تیم‌ بازرسی بر بازار شب یلدای در هشت منطقه شهرداری کرمانشاه، ادامه داد: بازدیدها بیشتر بر اقلام پرمصرف این روزها همچون آجیل، تنقلات، گوشت، مرغ  و میوه  معطوف شده است.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در این ایام سه واحد موتوری هم به صورت گشت سیار در سطح بازار نظارت دارند.

وی دغدغه خاطر امروز بازرسان بازار را ارتزاق عمومی مردم براساس اعلام تنظیم بازار دانست و خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم در کنار بسیج اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت و همچنین جهاد کشاورزی شاهد ثبات قیمت و آرامش در بازار باشیم به طوری که مردم این ثبات را احساس و درک کنند.

پهلوانی در خصوص تعداد بازرسان در بازار، گفت: براساس قانون به ازای هر ۲۵۰ واحد صنفی باید یک بازار فعالیت کند؛ این در حالی است که ما در مجموع ۱۲ بازرس داریم.

وی با اشاره به همکاری ۵۶۸ نیرو بسیج اصناف در این راستا، گفت: در اکیپ‌های بازرسی اصناف، تیم‌های بازرسی صمت و جهاد کشاورزی هم حضور دارند که با هماهنگی تعزیرات حکومتی در قالب گشت‌های مشترک و منطقه‌ای از سطح بازار بازید انجام می‌شود.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول