اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

هیأت‌های ورزشی آموزه‌های مهدویت را فرا می‌گیرند

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) خوزستان بر آموزش جوانان و اعضای هیأت‌های ورزشی در زمینه معارف مهدوی تأکید کرد.

هیأت‌های ورزشی آموزه‌های مهدویت را فرا می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید احمد پورفرجی، مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) خوزستان، امروز در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان بر آموزش جوانان و اعضای هیئت‌های ورزشی در زمینه معارف مهدوی تأکید و با اشاره به نقش ارزنده این اداره در ترویج معارف مهدوی و تربیت جوانان اظهار کرد: یادگیری معارف مهدوی، راه هدایت و موفقیت جوانان است.

برگزاری دوره‌های حضوری و مجازی تربیت مربی، شرکت در همایش‌های مهدویت برای جوانان، مؤسسات مردم‌نهاد و اعضای هیئت‌های ورزشی و توزیع بروشور از موضوعات این گفت‌و‌گو بود.

حمید بنی‌تمیم، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز در این دیدار گفت: خانه جوان محلی برای پیگیری مأموریت‌های معاونت جوانان و ارائه خدماتی به افراد جوان در جامعه است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به خانه جوان افزود: آموزش معارف مهدوی در کنار مشاوره پیش و پس از ازدواج، اعتیاد و همچنین مشاوره اشتغال برای جوانان در اولویت قرار خواهد گرفت و تمام اختیارات و امکانات را برای یادگیری آموزه‌های مهدوی جوانان به‌کار خواهیم گرفت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول