اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  جامعه

بیش از دوسوم دوربین‌های کنترل سرعت تهران غیرفعال هستند

عضو شورای اسلامی شهر گفت: این که بیش از دو سوم دوربین‌های کنترل سرعت غیرفعال باشند از اشکالات مدیریت شهری است و باید رفع شود.

بیش از دوسوم دوربین‌های کنترل سرعت تهران غیرفعال هستند

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا؛ ناصر امانی عضو شورای اسلامی شهر تهران امروز در دویست و یکمین جلسه شورای شهر، پس از ارائه گزارشی از سوی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر، گفت: این گزارش یکی از بهترین گزارش‌های کمیسیون‌ حمل و نقل در دو سال گذشته است چون با عدد، رقم و مستند با فیلم و تصویر بود‌.

امانی در ادامه اظهار کرد: متاسفانه برای اینکه موضوع حمل و نقل و ترافیک شهر تهران در اولویت مدیریت شهری قرار گیرد، ۱۸ ماه تاخیر داشتیم که شامل شش ماه دوم سال ۱۴۰۰ و دوازده ماه ۱۴۰۱ است. اگر قراردادهای خوب مترو و اتوبوس ابتدای ۱۴۰۱ بسته می‌شد ۲۰ ماه جلو بودیم و تعداد بیشتری اتوبوس و رام قطار به دستمان رسیده بود.

وی با بیان اینکه برای توسعه حمل و نقل عمومی با شهرداری بسیج شده ایم، افزود: گویا سازندگان داخلی اتوبوس توان تولید به مقدار لازم را ندارند و از سویی قراردادهای خارجی نیز زمان بر است اما وقتی ۱۵۰ دستگاه اتوبوس زیر آفتاب خاک می‌خورد این به ضعف مدیریت سازمان اتوبوسرانی برمی‌گردد.

این عضو شورای شهر با گلایه از این که چرا از ۱۹۰ دستگاه ون فقط ۴۰ یا ۵۰ فعال است، افزود: این ون ها از وزارت کشور تحویل گرفته شده اما شماره گذاری آن ها با تاخیر انجام می شود و تنها تعداد کمی فعال هستند.

امانی با بیان اینکه تهران جزو یکی از پر خطرترین شهرها است، خاطر نشان کرد: ما بلای بدی بر سر شرکت کنترل ترافیک آوردیم و در نتیجه آن بیش از دو سوم دوربین‌های کنترل سرعت غیرفعال هستند و این موضوع از اشکالات مدیریت شهری است و باید رفع شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول