اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

ضرورت تحویل به‌موقع اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی

عضو شورای اسلامی شهر تهران بر ضرورت‌ تحویل به‌موقع اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی تأکید کرد.

ضرورت تحویل به‌موقع اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، نرجس سلیمانی رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مدیری که هشت ماه بیشتر ماندگاری ندارد عملاً نمی تواند کاری انجام دهد، اظهار کرد: در حالیست که شهرداری از مدیران متخصص برخوردار است. 

وی با بیان اینکه سه دستگاه اتوبوس سه کابین در پارکینگ شرکت اتوبوسرانی خاک می خورد، یادآور شد: این اتوبوس ها از سرمایه های شهر هستند و چطور نمی توانند از این اتوبوس ها استفاده کنند و می خواهند اتوبوس های برقی اضافه کنند.

سلیمانی با بیان اینکه تاکنون هیچ قرارداد مشخصی برای صحت سنجی به ما ارائه نشده است، تصریح کرد: تا قرادادها را به ما ارائه ندهند و خط تولید به ما معرفی نشود و نتوانیم بازدید کنیم نمی توانیم گزارش نظارتی ارائه دهیم.

وی افزود: در قرارداد با یک شرکت پس از ۹ ماه هنوز یک اتوبوس اضافه نشده است؛ وقتی از یک شرکت ۵۰۰ دستگاه اتوبوس برقی خریداری شده باید یک دستگاه آن دریافت می شد.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه حداقل باید چند دستگاه اتوبوس به تهران تحویل داده می شد که بدانیم با شرایط اقلیمی پایتخت سازگاری دارد یا خیر، خاطرنشان کرد: چرا برنامه و گزارش به شورا ارائه نشده بود و هیئت رئیسه موضوع را پیگیری نکرد که گزارش در اختیار ما قرار بگیرد.

وی تأکید کرد: برنامه چهارم و بودجه شهرداری تصویب شده اما هنوز یک اتوبوس به ناوگان اضافه نشده است. قطعاً مدیران باید آینده نگر باشند اما باید حال را دریابیم. شرایط فعلی پاسخگویی می خواهد و اینکه می خواهیم قرارداد ببندیم پاسخ نیست. اگر مهرماه امسال از این پل صراط بلغزیم باید پاسخگو باشیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول