اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

برنامه‌های روز 9 دی‌ماه با محوریت بصیرت‌افزایی و آگاه‌سازی جوانان برگزار شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه‌های 9 دی‌ماه باید همراه با بصیرت‌افزایی و آگاهی‌سازی برای مردم و به خصوص نسل جوان همراه باشد.

برنامه‌های روز 9 دی‌ماه  با محوریت بصیرت‌افزایی و آگاه‌سازی جوانان برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محسن حسین‌میرزایی صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت روز ۹ دی‌ماه در چهارمحال و بختیاری، گفت: اگر فرهنگ ایثار،  شهادت و مقاومت در جامعه نهادینه شود باعث رشد جامعه و انقلاب اسلامی می‌شود زیرا این فرهنگ‌ها با انقلاب اسلامی عجین است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این روز یادآور بصیرت، پایداری و ایستادگی مردم ایران اسلامی در مقابل فتنه‌های داخلی و خارجی است که امسال با ولادت حضرت زهرا(س) مقارن شده است.

وی افزود: ایشان نماد و الگوی بی‌بدیلی در اسلام برای همه زنان و مادران است که با مقاومت و ایستادگی از امام و ولی زمان خویش دفاع کرد.

حسین‌میرزایی بیان کرد: تمام برنامه‌های ۹ دی‌ماه امسال باید به صورت خاص و ویژه انجام شود زیرا تمام تلاش دشمن برای ایجاد التهاب و ناامیدی در بین مردم است.

وی اظهار داشت: برنامه‌های ۹ دی‌ماه باید همراه با بصیرت‌افزایی و آگاهی‌سازی برای نسل جوان و مردم باشد که انجام این مهم، رسالت دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان را با توجه به جامعه هدف سنگین می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: برنامه‌هایی که به مناسبت ۹ دی‌ماه و ولادت حضرت زهرا(س) اجرا می‌شود باید باعث تغییر نگرش نوجوانان و جوانان شود.

حسین‌میرزایی تصریح کرد: مردم چهارمحال و بختیاری بصیرترین مردم کشور هستند زیرا در حوادث دی‌ماه سال ۱۳۸۸ یک روز زودتر به صورت خودجوش به خیابان‌ها آمدند و با ولی فقیه هم پیمان شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در خصوص برنامه‌های نهم دی‌ماه و ولادت حضرت زهرا(س باید اطلاع رسانی دقیق و موثری انجام شود تا همه آحاد مردم در برنامه‌ها شرکت کنند.

وی افزود: تبیین جایگاه مادری و نقش زن در خانواده باعث جلوگیری از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و مشکلات در جامعه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش و فضای مجازی یک ظرفیت بسیار عظیمی برای تبلیغات برنامه‌ها است که باید مورد توجه مسؤولان مربوطه قرار بگیرد.

پایان پیام/۶۸۰۴۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول