اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

تشییع لاله بی‌پلاک در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تشییع شد.

تشییع لاله بی‌پلاک در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر امام خمینی(ره)، با حضور کارکنان صنایع و مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی منطقه، پیکر پاک شهید گمنام ۱۷ ساله که در جزیره بوارین طی عملیات ایذایی والفجر هشت به شهادت رسیده بود تشییع شد و در این منطقه آرام گرفت.

در این برنامه حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان اظهار کرد: امیدواریم خداوند ما را با حضرت فاطمه(س) و فرزندانش همچون این شهدای عزیز محشور گرداند. شهدا در همه حال متوجه خداوند هستند.

وی افزود: اهمیت به عبادت، توجه به حق‌الناس، توجه به حجاب و پوشش، حمایت از مظلوم، توصیه به اطاعت از امام و رهبری و مسئولیت‌پذیری این عزیزان جز خصائل خاص شهدا بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان عنوان کرد: انقلاب باعث رشد صنعت پتروشیمی در منطقه شده و این موضوع باعث ایجاد اشتغال شده است. با ظرفیت های خوب اقتصادی نباید آب‌گرفتگی و مشکلات مهم کنونی برای منطقه ایجاد شود که این موضوع باعث شرمندگی ما شده است.

پیش از این پیکر پاک و مطهر این شهید گمنام دفاع مقدس با حضور پرشور و گرم اهالی بندر امام خمینی(ره) در این شهر تشییع شد و همشهریان سرباز شهید قاسم استقامت با لاله بی‌نشان وداع کردند.

این شهید گمنام یکی از 14 لاله بی‌نشانی است که همزمان با ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در خوزستان تشییع شدند و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در 14 نقطه از این استان شهیدپرور آرام می‌گیرند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول