اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

معاون شهردار:161 دستگاه کارتخوان در ایستگاه‌های اتوبوس نصب شد

معاون شهردار تهران از نصب 161 دستگاه کارتخوان در ایستگاه‌های اتوبوس خبر داد و گفت:‌برای الباقی نیز قرارداد منعقد کرده‌ایم.

معاون شهردار:161 دستگاه کارتخوان در ایستگاه‌های اتوبوس نصب شد

مریم گلباز - به گزارش خبرنگار فارس، محسن هرمزی معاون حمل و نقل ترافیک شورای شهر تهران امروز در صحن علنی شورای شهر گفت: قرارداد 791 دستگاه واگن مترو 7 سال  عقب مانده بود. به طوری که حتی مطرح شد اگر شهرداری هیچ کاری نکند و فقط همین قرارداد را به نتیجه برساند نیازی نیست کاری انجام دهد.

وی با تأکید بر این موضوع که ما منکر کمبودها نیستیم، گفت: کارها انجام می‌شود و نباید بگونه‌ای موضوعات مطرح شود که بازی دست رسانه های بیگانه بیفتد.

وی  با بیان اینکه باید دید در دوره قبل چه تعداد اتوبوس و چه تعداد دوربین فعال بوده گفت: اقدامات خوبی صورت گرفته است اما هنوز مشکلاتی وجود دارد.

معاون شهردار تهران در بخش دیگر سخنانش در خصوص پایانه شرق گفت: پیشرفت فیزیکی فاز اول پایانه شرق 84 درصد است. قرار بود فروشگاه شهروند هم وارد شود و باید فرآیند اداری طی شود.

وی در خصوص دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها گفت:‌161 دستگاه کارتخوان در ایستگاه‌های اتوبوس نصب شده و برای الباقی نیز قرارداد منعقد کرده‌ایم در زمینه واگذاری اتوبوس به شرکت‌های خصوصی ما راضی نیستیم سرمایه شهرداری با روش فعلی در  اختیار بخش خصوصی قرار گیرد.

وی ادامه داد: قرار است چکش‌کاری‌هایی با صندوق بازنشستگی انجام و با این حساب اتوبوسی به شرکت‌های خصوصی واگذار نخواهیم کرد.

وی در خصوص اقدامات انجام شده در شهرداری گفت: نباید فضا بگونه‌ای باشد که القاء کنند شهرداری نمی‌خواهد کاری انجام دهد و در پس‌‌رفت است واقعا اینطور نیست و در حوزه مترو، اتوبوس و تاکسی اقدامات خوبی انجام شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول