اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

رعایت تقوای سیاسی و اصل بی طرفی در دستور کار مدیران باشد

فرماندار ایلام گفت: برگزاری انتخابات سالم و جلب مشارکت عمومی و رعایت تقوای سیاسی و اصل بی طرفی در دستور کار مدیران باشد.

رعایت تقوای سیاسی و اصل بی طرفی در دستور کار مدیران باشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ایلام، عبدالصاحب نادری صبح امروز سه‌شنبه ۲۸ آذرماه، در جلسه شورای اداری شهرستان ایلام گفت: خدمت صادقانه، رعایت حقوق شهروندان و تکریم ارباب رجوع از وظایف اصلی مدیران دولت جهادی کار و کرامت است.

وی افزود: تعیین شهرستان ایلام به عنوان مرکز حوزه انتخابیه شمال استان مسئولیت ما مسئولین را در راستای برگزاری انتخابات سالم و باشکوه مضاعف کرده است.

فرماندار ایلام ادامه داد: حضور حداکثری مدیران در تشییع پیکر شهدای گمنام ضروری و مهم است.

وی با تاکید بر مناسب‌سازی و زیباسازی فضای داخلی و بیرونی ادارات، خاطرنشان کرد: خودحفاظتی‌ها، حفظ و صیانت از امکانات و سرمایه‌های مادی و انسانی از وظایف مدیران دستگاه‌ها است.

وی اضافه کرد: مدیران شهرستان طبق دستورالعمل ابلاغی در راستای برگزاری برنامه‌های متنوع و امیدآفرین، جلب و جذب مشارکت مردم تلاش کنند.

فرماندار ایلام گفت: مدیریت مصرف سوخت در سطح دستگاه‌ها توسط مدیران با نصب تجهیزات مصرفی هوشمند مخصوصاً در ساعات غیراداری و تعطیلی‌ها مدیریت شود.

وی تاکید کرد: جمع‌آوری متکدیان و معتادان با همکاری شهرداری، بهزیستی و نیروی انتظامی که از مطالبات مردم است با جدیت دنبال شود.

نادری از دیگر خواسته‌های مردم را جمع‌آوری سگ‌های ولگرد و بلاصاحب دانست و عنوان کرد: اقداماتی جهت ساماندهی از سوی شهرداری انجام شده که کافی نیست و نیازمند مدیریت و جدیت بیشتر است.

وی افزود: در دولت مردمی اقدامات ارزنده‌ای در سطح شهرها و روستاها انجام شده که باید در راستای جهاد تبیین فرموده مقام معظم رهبری جهت تبیین اذهان از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی اطلاع‌رسانی شود.

فرماندار ایلام در پایان گفت: جهت ایجاد اشتغال خرد و خانگی نسبت به پرداخت اعتبارات و تسهیلات که دولت پیش‌بینی کرده موانع و ضوابط اداری تسهیل شود.

پایان پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول