اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

البرز رتبه برترِ حوزه افزایش درآمد و بارنامه را کسب کرد

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز، گفت: استان البرز در ۶ ماه امسال رتبه برتر در حوزه افزایش در آمد و حوزه بارنامه کسب کرد.

البرز رتبه برترِ حوزه افزایش درآمد و بارنامه را کسب کرد

میثم قدمی، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، ضمن تبریک هفته حمل و نقل، در خصوص حوزه حمل و نقل، گفت: در حوزه حمل و نقل حدود یک سال کارهای ساختاری و زیر بنایی شروع شده که نتیجه بخش بود.

وی افزود: در حوزه بار حمل و نقل کالا ساماندهی خوبی صورت گرفته است و همچنین کلیه شاخص‌های مربوط به حوزه حمل و نقل کالا رو به افزایش است. 

قدمی ادامه داد: حدود ۳۰ مرکز عمده بار در استان شناسایی و مراکز به صورت ساماندهی شده در کلیه مراکز بار عمده فعالیت دارند. 

این مقام مسوُول اشاره‌ای به یکی از دغدغه‌های اصلی فعالان حمل و نقل بار کرد و گفت: فرار بار کاهش چشمگیری داشته و نظارت خوبی در فرآیند حمل و نقل بدون بارنامه انجام می‌شود.

وی گفت: استان البرز در ۶ ماه امسال رتبه برتر در حوزه افزایش در آمد و حوزه بارنامه کسب کرد. 

قدمی با بیان اینکه پایانه شهید کلانتری تنها پایانه ارائه خدمات مسافری به مردم است، تصریح کرد: امسال با پیگیری‌های صورت گرفته و توافقات مجوز و اعتبار خوبی برای ساخت ساختمان اداره مسافر را گرفته‌ایم و امیدواریم تا دهه فجر افتتاح شود. 

وی اشاره‌ای به خدمات صورت گرفته در ایام اربعین کرد و گفت: در ایام اربعین حدود ۳۶ هزار نفر جا به جایی زائر به سمت مرزها را داشتیم همچنین استان البرز از لحاظ ناوگان ملی وضعیت ضعیفی دارد.

قدمی با اشاره به اینکه استان البرز رتبه برتر در ایام اربعین در حوزه حمل و نقل مسافر کسب کرد، افزود: با کمترین نارضایتی و مشکل ارائه خدمات صورت گرفت.

وی بیان کرد: امسال با کمک همکاران و رانندگان  ۴۲ زندانی غیر عمد و همچنین حدود ۶۰۰ پک اقلام غذایی تهیه و به خانواده زندانیان اهدا می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول