اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

بیش از ۵۰ درصد از جایگاه‌های سوخت در فارس به چرخه سوخت رسانی به مردم بازگشت

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: ۳۲۰ جایگاه عرضه سوخت در سطح این استان وجود دارد که تا کنون بیش از ۱۶۰ جایگاه به مدار سوخت رسانی بازگشته است و مابقی نیز طی ساعات آینده بصورت دستی و آفلاین وارد چرخه خدمت رسانی به مردم خواهد شد.

بیش از ۵۰ درصد از جایگاه‌های سوخت در فارس به چرخه سوخت رسانی به مردم بازگشت

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، اسماعیل قزل سفلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در پی اختلال در جایگاه‌های سوخت لحظاتی پیش از شرکت پخش فراورده‌های نفتی استان بازدیدی صورت پذیرفت.

وی ادامه داد: اخلال ایجاد شده در حال رفع شدن است و تا یک ساعت آینده همه جایگاه ها بصورت دستی به مدار باز می گردد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در ادامه اعلام کرد: مردم با خویشتنداری شرایط ایجاد شده را تحمل کرده و تاکنون در استان فارس گزارشی مبنی بر ناآرامی نداشتیم.

وی ادامه داد: مردم صبوری کرده و جایگاه‌داران نیز فضا را مدیریت می‌کنند تا از این شرایطی که ایجاد شده عبور کنیم.

قزل سفلی با بیان اینکه همه تکنیسین ها و کارشناسان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در جای جای استان در حال رفع مشکل هستند گفت: ۳۲۰ جایگاه فعال عرضه سوخت در سطح استان وجود دارد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در این بازدید با تأکید بر اینکه، سهمیه‌های موجود در کارت‌های سوخت به هیچ عنوان از بین نخواهد رفت، اظهار کرد: صراحتا به محضر ملت شریف و هم استانی های عزیز عرض می‌کنیم، دولت، هم‌اکنون هیچگونه قصدی برای افزایش قیمت بنزین ندارد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری، ضمن تقدیر از تلاش‌های انجام شده برای رفع مشکل، بر ارائه خدمت رسانی مطلوب تاکید کرد و گفت: برای عبور از شرایط فعلی و ایجاد آسایش و رفاه اجتماعی مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وی افزود: طی هماهنگی‌های انجام شده، مقرر شد تمام جایگاه‌ها از حالت سامانه خارج و بصورت آفلاین نسبت به عرضه سوخت اقدام کنند.

معاون سیاسی استانداری فارس، اظهار کرد: هیچ گونه کمبودی در حوزه بنزین و گازوئیل وجود ندارد و تا ساعات دیگر با رفع مشکل، جایگاه ها به مدار باز می‌گردند.

پایان پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول