اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  نفت و انرژی

ارائه خدمات آفلاین در 2450 پمپ‌ بنزین‌ و ‌عرضه بنزین 1500 تومانی‌ در برخی جایگاه‌‌ها‌

معاون وزیر نفت گفت: بعد از حمله سایبری صبح امروز، با تلاش متخصصان تاکنون 2450 جایگاه سوخت فعالیت آفلاین خود را از سر گرفته‌اند و یک جایگاه نیز به صورت پایلوت با کارت، بنزین 1500 تومانی در دسترس مردم قرار می‌دهد.

ارائه خدمات آفلاین در 2450 پمپ‌ بنزین‌ و ‌عرضه بنزین 1500 تومانی‌ در برخی جایگاه‌‌ها‌

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، جلیل سالاری، معاون وزیر نفت در برنامه خبری صداوسیما با اشاره به اینکه 4200 جایگاه سوخت‌رسانی در سطح کشور داریم، اظهارداشت: حمله سایبری همه 4200 جایگاه را هدف گرفت اما 60 درصد از جایگاه‌های سوخت دچار اختلال در روند خدمت‌رسانی شد.

معاون وزیر نفت گفت: هم اکنون 2450 جایگاه به صورت آفلاین به مردم خدمت‌رسانی می‌کند و تا 2 ساعت آینده 1750 جایگاه دیگر نیز در مسیر خدمت رسانی قرار می‌گیرند.

وی افزود: برای یک جایگاه در تهران به صورت پایلوت امکان تامین سوخت 1500 تومنی با کارت را با هماهنگی با سازمان پدافند غیرعامل فراهم کردیم و مابقی جایگاه‌ها به صورت آفلاین خدمت‌رسانی دارند.

سالاری بیان کرد: تاریخ دقیق حمله سایبری از ساعت 9 صبح امروز بوده است و بلافاصله اقدامات برای توقف سطح تخریب انجام شد.

صبح امروز همزمان با بروز اختلال در سیستم سوخت‌رسانی جایگاه‌های بنزین به دلیل حمله سایبری، فرایند خدمت‌رسانی به مردم ساعاتی کوتاه دچار اختلال‌ شد اما بلافاصله با تلاش متخصصان، سامانه سوخت‌رسانی آفلاین جایگاه‌‌های سوخت کشور فعال شد.‌

پایان پیام/ ت 4340

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول