اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

ارائه خدمات به 553 بیمار در طرح «نذر خدمت» آرین شهر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی گفت: در طرح «نذر خدمت» آرین شهر، 553 بیمار خدمات پزشکی رایگان دریافت کردند.

ارائه خدمات به 553 بیمار در طرح «نذر خدمت» آرین شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از قاینات، محمدعلی کاوسی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی امروز در اختتامیه طرح نذر خدمت آرین شهر شهرستان قاینات، ضمن خیرمقدم به حضور همیشگی مسوولان استان و شهرستان، پزشکان و داوطلبان شرکت کننده در طرح نذر خدمت، اظهار داشت: هم افزایی، همراهی و همدلی بین این عزیزان باعث شده تا امروز شاهد اتفاق خوب خدمتگذاری باشیم.

وی با اشاره به ایام سوگواری دهه فاطمیه، ادامه داد: در ایامی هستیم که مادری شهید شد و دغدغه او در لحظات آخر تشنگی فرزندانش در کربلا بود و خدا را شاکریم که امروز در دهه فاطمیه این توفیق نصیب جمعیت هلال احمر شد تا آبرسانی به شهر آرین شهر را در کارنامه خدمات خود ثبت کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: روز گذشته ۸ پزشک متخصص از مرکز استان در آرین شهر بیماران غربال شده را ویزیت رایگان کردند و همچنین داروی رایگان تحویل گرفتند.

کاوسی از ارائه خدمات پزشکی و دارو رایگان به ۵۵۳ بیمار در طرح نذر خدمت آرین شهر در روز گذشته خبر داد. 

وی با اشاره به غربالگری بیماران، تصریح کرد: بیمارانی در این طرح خدمات دریافت کردند که برای اخذ نوبت از پزشک متخصص باید مسافت طولانی تا مرکز استان را طی کرده و هفته ها و ماه ها در نوبت ویزیت قرار می گرفتند، اما در طرح نذر خدمت، این بیماران تحت ویزیت رایگان پزشک متخصص قرار گرفتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه نگاه هلال احمر به فرد آسیب دیده متفاوت از سایر دستگاه های خدمت رسان است، گفت: نوع نیازمندی که با هلال احمر در ارتباط است با سایر نیازمندان متفاوت است چراکه گاهی فرد آسیب دیده و نیازمند به کمک، به فقر عادت نداشته است.

کاوسی با اشاره به آبرسانی به روستاها در طرح نذر خدمت، تصریح کرد: جمعیت هلال احمر در این خصوص به طور معمول آبرسانی به روستاها را در دستور دارد اما طبق گفته مسوولان شهر آرین شهر، با انتقال دو کیلومتر خط لوله رضایت مندی یک شهر به دست می آمد بنابراین در این حوزه ورود کردیم.

وی خاطرنشان کرد: در جمعیت هلال احمر عهد بستیم به مردم عزیز ایران اسلامی در سختی ها کمک کنیم بنابراین افتخار می کنیم که ۱۰۲ سال خدمت بی منت کردیم و بازهم در کنار مردم با هر قوم و قبیله و نژادی هستیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول