اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

آغاز بکار بیست‌و‌پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در یزد

بیست و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی قصه گویی از امروز ۲۷ آذرماه با حضور قصه گویان داخلی و خارجی به میزبانی استان یزد آغاز بکار کرد و تا ۳۰ آذرماه ادامه دارد.

آغاز بکار بیست‌و‌پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در یزد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، عالیه قوامی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد صبح امروز در حاشیه افتتاح جشنواره قصه گویی یزد، با بیان این‌که در این دوره جشنواره قصه گویی ۶۰ قصه گو حضور دارند، اظهار کرد:‌ ما در استان یزد میزبان قصه‌گویانی از داخل و خارج کشور هستیم.

وی حضور قصه‌گویانی از کشورهای آرژانتین، هند، آفریقای جنوبی، اسکاتلند، انگلیس، ترکیه، تانزانیا، کنیا، مالزی، اوگاندا، لبنان و فرانسه را از جمله مزیت های این رویداد فرهنگی دانست و افزود:‌ این جشنواره شامل بخش‌های مختلف قصه‌گویی نظیر قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای، بخش بین‌الملل، بخش زبان اشاره، بخش مدرن و کلاسیک است.

قوامی گفت: محور موضوعات نیز قصه‌های قرآنی دینی و مذهبی، قصه نامداران، قصه‌های اراده و پیشرفت، قصه‌های کسب و کار‌ها و قصه‌های آزاد تعین شده است.

وی با اشاره به شعار جشنواره با عنوان «با قصه لبخند بسازیم» تصریح کرد: همه اقشار مختلف جامعه به خصوص دانش‌آموزان مدارس و خانواده‌ها از اجرای قصه‌گویان در یزد بهره‌مند می‌شود، همچنین تعدادی از قصه‌گویان به سایر شهرستان‌ها و نقاط مختلف شهر اعزام می‌شوند و اجرای قصه خواهند داشت.

پایان پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول