اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

پیکر پاک یک لاله بی‌نشان در آبادان آرام می‌گیرد

پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم در آبادان تشییع می‌شود و در سایت اداری منطقه آزاد اروند آرام می‌گیرد.

پیکر پاک یک لاله بی‌نشان در آبادان آرام می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، همزمان با ایام شهادت بی‌بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم در آبادان دیار سردار شهید فاضل شیرالی تشییع می‌شود.

آیین تشییع پیکر پاک و مطهر این شهید گمنام روز چهارشنبه 29 آذرماه سال 1402 از ساعت 8 صبح در آبادان برگزار می‌شود که خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و رزمندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس در این آیین حضور می‌یابند.

پیکر پاک و مطهر این شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس از جنب ساختمان منطقه آزاد اروند تشییع می‌شود که پس از تشییع و اقامه نماز در یادمان شهید گمنام در این منطقه آرام می‌گیرد.

همچنین آیین وداع با پیکر پاک و مطهر شهید گمنام با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد آیت‌الله طالقانی آبادان واقع در کوی کارگر برگزار می‌شود که همشهریان سردار شهید حمید قبادی‌نیا و سردار شهید حسین امامی این لاله بی‌نشان را در آغوش می‌گیرند.

این برنامه روز دوشنبه 27 آذرماه سال 1402 از ساعت 19 آغاز می‌شود که جوانان و نوجوانان خوزستانی در این آیین معنوی شرکت می‌کنند.

این شهید گمنام یکی از 14 لاله بی‌نشانی است که همزمان با ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در خوزستان تشییع شدند و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در 14 نقطه از این استان شهیدپرور آرام می‌گیرند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول