اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

ارائه خدمات دندانپزشکی به مددجویان کمیته امداد قزوین توسط گروه‌های جهادی

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین از ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و همچنین دندانپزشکی به مددجویان و نیازمندان شهر اقبالیه و روستای نظام آباد خبر داد.

ارائه خدمات دندانپزشکی به مددجویان کمیته امداد قزوین توسط گروه‌های جهادی

ناصر ظاهری در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) تلاش می کند تا با استفاده از ظرفیت های مختلف مردمی و دستگاه های مختلف به نیازمندان و محرومان خدمت رسانی کند.

وی ادامه داد: در کنار خدمات مختلفی که به نیازمندان ارائه می شود، ارائه خدمات درمانی و دندانپزشکی با توجه به وضعیت اقتصادی خانواده های نیازمند و محروم، یکی از ضرورت ها بود که از مدت ها پیش آغاز شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: پس از ارائه خدمات درمانی و بهداشتی و دندانپزشکی در منطقی چون قزوین، آبیک، الموت و ...، این بار با استفاده از تلاشگران جهادی ارائه خدمت در ناصر آباد و اقبالیه اجرایی شده است و هم اکنون این خدمت در حال ارائه است.

این مسوول افزود: خدمت به محرومان تنها در حوزه معیشت نیست چراکه تأثیر مسائل اقتصادی در حوزه بهداشت و سلامت افراد و همچنین مسائل فرهنگی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و کمک به ارتقاء فرهنگی و تحصیلی نیز از دیگر مسائل مهم و جدی در خدمت رسانی است.

ظاهری یادآور شد: محور امدادرسانی در کمیته امداد امام خمینی (ره) توانمندسازی مددجویان است تا بتوانند با تکیه بر توانمندی های خودشان، زندگی عزتمندانه ای را رقم بزنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول