اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

امام جمعه کرمانشاه: شهدا، شاهد اعمال ما هستند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌الله غفوری نماینده ولی‌فقیه در کرمانشاه گفت:‌ شهدا شاهد اعمال ما هستند و حضورشان در میان ما یادآور این مطلب است که جهاد همچنان ادامه دارد.

امام جمعه کرمانشاه: شهدا، شاهد اعمال ما هستند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌الله غفوری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه با حضور در مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام که بعدازظهر یکشنبه 26 آذرماه در استانداری کرمانشاه برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرای اطهر(س)، اظهار کرد: شهدا هرگاه احساس کنند که اعتقادات ما کم‌رنگ شده، حتی اگر شده با چندقطعه استخوان در میان ما حاضر می‌شوند تا فراموش نکنیم که جهاد همچنان پابرجا و دشمن هنوز در کمین است.

وی جنگ امروز را جنگ شناختی، ادراکی خواند و افزود: دشمن امروز عقیده، اخلاق و معرفت جوانان ما را هدف قرار داده است. از‌آنجایی که عمده وصیت‌نامه شهدا اشاره به حمایت از انقلاب اسلامی و ولی‌فقیه، سفارش به نماز جماعت و جمعه و بعد به حجاب است، دشمن در تلاش است که حجاب بانوان و دختران جامعه ما را از بین ببرد و به دنیا اعلام کند که میراث شهدا حفظ نشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه با مروری بر شاهدبودن و شهادت‌دادن شهدا بر اعمال انسان، تصریح کرد: یقین دارم که شهدا در میان ما حضور دارند و شاهد بر اعمال ما هستند و با شما عهد می‌بندیم که میراث شما را مراقبت ‌کنیم و برایش جان دهیم.

وی ادامه داد: خیال خام دشمن این است که امروز شرایط تغییر کرده و بدتر شده است؛ اما باید بگویم خیر؛ تغییر کرده اما بهتر شده است. امروز تعداد کسانی که در اثر خون این شهدای عزیز بیدار شده‌اند بسیار بیشتر از گذشته است و دشمن بداند که این ملت تا پای جان و تا آخرین قطره خون، لحظه‌ای در حفظ و حراست میراث شهدا کوتاهی نخواهند کرد.

در پایان، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه، عنوان کرد: شهدای گمنام در مکان‌های مختلف دفن می‌شوند تا پرچم شهید و شهادت همچنان افراشته بماند؛ اما نباید تنها به این اکتفا کنیم، بلکه باید شهدا را همواره در دلمان زنده نگه داریم و این وظیفه‌ی نسل جوان است.

پایان پیام/ و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول