اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

دو بانوی تنیسور مازندرانی راهی عمان می‌شوند

رئیس هیأت تنیس مازندران با اشاره به اینکه مسابقات انتخابی تیم ملی ۱۲ سال دختران در استان قم برگزار شد، گفت: احتمالا دو مازندرانی با نام هانا شعبانپور و گلسا‌ رحیمیان که به فینال راه پیدا کردند، دو دختری هستند که به مسابقات عمان اعزام خواهند شد.

دو بانوی تنیسور مازندرانی راهی عمان می‌شوند

امیر دریایی رئیس هیأت تنیس استان مازندران در حاشیه مراسم اختتامیه کلاس داوری درجه سه کشور در مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از اهمیت آموزش و اولویت هیات در خصوص مباحث آموزشی گفت و اظهار کرد: دوره کلاس داوری درجه سه تنیس به میزبانی هیات تنیس استان مازندران و شهرستان بابل از ۲۳ آذر در شهرستان بابل آغاز شد و اکنون به پایان رسید.

وی گفت: این کلاس مختص استان های منطقه سه کشور که شامل استان‌های گیلان، مازندران، سمنان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و رضوی می باشد که با حضور ۸۴ ورزشکار که در تاریخ کلاس‌های داوری مازندران بی سابقه بود با رایزنی هایی که با رئیس فدراسیون انجام دادیم این کلاس برگزار شد.

رئیس هیأت تنیس  مازندران ادامه داد: این کلاس قرار بود با ۴۵ نفر برگزار شود که با رایزنی‌های صورت گرفته توانستیم ۸۴ نفر را برای این کلاس داشته باشیم.

وی از اساتید نامدار این دوره گفت و اظهار کرد: مدرس دوره آقای سینا ابراهیمیان بود، مدیر دوره آقای الوند نامجو و آقای آرمان براری در این کلاس حضور داشتند.

دریایی توجه به آموزش را از اصلی‌ترین برنامه‌های خودش در هیأت عنوان داشت و خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از این کلاس مازندرانی‌ها بودند، کلاس مثمر ثمری بوده باشد و خروجی بسیار خوبی هم از نظر کیفی و کمی برای هیات تنیس استان داشته باشد.

رئیس هیأت تنیس استان مازندران در بخشی دیگری از صحبت‌هایش از ملی پوش شدن دختران مازندرانی گفت و افزود: مسابقات انتخابی تیم ملی ۱۲ سال دختران در استان قم برگزار شد و احتمالا دو مازندرانی با نام هانا شعبانپور و گلسا‌ رحیمیان که به فینال راه پیدا کردند، دو بانوی هستند که به مسابقات عمان اعزام خواهند شد. 

دریایی به افزایش ملی پوشان مازندرانی امید است و ادامه داد: افتخار بزرگی است که این دو دختر مازندرانی به تیم ملی راه پیدا کردند و شک ندارم در آینده با توجه به ظرفیت تنیس مازندران،ملی پوشان مختلفی در رده های مختلف سنی خواهیم داشت

پایان پیام /۸۶۰۵۹/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول