اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

پرداخت بیش از یک هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در چهارمحال و بختیاری

مدیر‌کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تا کنون یک هزار و 35 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی قرض‌الحسنه در استان پرداخت شده است.

پرداخت بیش از یک هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در چهارمحال و بختیاری

محسن مولوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: از ابتدای امسال تا کنون یک هزار و ۳۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی قرض‌الحسنه در چهارمحال و بختیاری پرداخت شده است.

مدیر‌کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری افزود: نرخ تسهیلات در ۲ بخش کارآفرینی و خوداشتغالی حداقل چهار و حداکثر ۶ درصد است که در قالب تبصره ۱۶ به متقاضیان ایجاد مشاغل خانگی و اشتغال روستایی و عشایری پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: طی تفاهم‌نامه‌ منعقد شده بین وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و صندوق کارآفرینی امید چهار خط اعتباری با مبلغ یک هزار و ۳۵ میلیارد تومان ایجاد شد و ۱۰ هزار و ۱۱۵ نفر از مردم استان توانستند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

مولوی تصریح کرد: در حوزه مشاغل خانگی طی ۲ مرحله تخصیص اعتبار به استان ابلاغ شد، در مرحله اول ۱۲۵ میلیارد تومان اعتبار تسهیلات اشتغال خانگی پرداخت شد که تا به امروز یک هزار و ۵۵۰ نفر از ۸۶ درصد این تسهیلات استفاده کردند و ۱۴ درصد باقی مانده نیز طی ۲ هفته آینده توسط شبکه بانکی پراخت می‌شود.

وی خاطر‌نشان کرد:در مرحله دوم پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی نیز ۳۵ میلیارد تومان اعتبار به استان تزریق شد که با اولویت به افرادی که پشتیبان مشاغل خانگی هستند پرداخت می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول