اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس برکنار شد

رئیس شورای شهر گنبدکاووس گفت: متاسفانه تیم والیبال شهرداری گنبد در بازی‌های لیگ برتر به نتایج موردنظر نرسید و بر اساس توافق اعضای شورای شهر گنبدکاووس سرمربی این تیم از سمت خود برکنار شد.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس برکنار شد

یحیی عباسی امشب در گفت‌وگوبا خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس اظهارکرد: والیبال یکی از رشته‌های ورزشی مورد علاقه مردم گنبدکاووس و ترکمن صحرا است و این رشته ورزشی در کنار سوارکاری از اهمیت خاصی در بین مردم برخوردار است.

وی تصریح کرد: با وجود تلاش‌های شورای شهر و شهرداری گنبدکاووس، متاسفانه تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در بازیهای لیگ برتر وضعیت خوبی ندارد و مصدومیت بازیکنان و بدشانسی تیم از عوامل شکست‌های متعدد در این بازیهااست.

رئیس شورای شهر گنبدکاووس خاطرنشان‌کرد: تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در هفته یازدهم بازیهای لیگ برتر، دو پیروزی و ۹ شکست داشته‌است و در رده سیزدهم جدول بازیها قرار دارد.

وی گفت: امروز با توافق اعضای شورای شهر، رحمان رئوفی سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در بازی‌های لیگ برتر به دلیل عدم نتایج مطلوب این تیم در این بازی‌ها برکنار شد و عبدالله آذر کمک مربی این تیم به‌صورت موقت به عنوان مسئول کادر فنی، هدایت تیم را عهده‌دار خواهد بود.

پایان پیام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول