اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

برگزاری نمایشگاه ویژه شب یلدا در مصلای یاسوج

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه وبویراحمد گفت: نمایشگاه شب یلدا برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه ویژه شب یلدا در مصلای یاسوج

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج،سید امیرتیمور موسویان در جلسه‌ هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری نمایشگاه شب یلدا، با حضور نمایندگان استانداری، تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی و اتاق اصناف مرکز استان گفت: نمایشگاه شب یلدا از تاریخ بیست و هشتم آذرماه تا هفتم دی ماه در مصلی امام خمینی (ره) برپا خواهد شد و نظارت ها به صورت مستمر، ادامه خواهد داشت.

سرپرست سازمان صمت افزود: باید با مردم صادق باشیم و به وعده‌های خود عمل کنیم و هر درصد تخفیفی مشخص شد به همان میزان اعمال شود و قیمت را بر اساس نرخ روز تعیین کنیم که اگر در طول نمایشگاه، قیمت کالایی کاهش یافت، این افول مورد لحاظ قرار گیرد.

وی با بیان اینکه احراز صلاحیت غرفه‌داران با دقت انجام گیرد و ایجاد انگیزه و بازاریابی مناسب در جهت ترغیب مردم صورت پذیرد، افزود:راهنمای نمایشگاه به گونه‌ای باشد که سهولت دسترسی مردم به تمام غرفه‌ها مهیا باشد و کالاهایی که مختص شرایط حال هستند، در نمایشگاه عرضه شود و اکثرا، متشکل از میوه و تره بار و آجیل باشد.

این مسوول با اشاره به این موضوع که هدف از نمایشگاه تنظیم بازار است که بتوانیم امنیت اقتصادی را فراهم کنیم، گفت: هم استانی ما را در این امر مهم یاری کنند و هر گونه تخلف و شکایت صنفی از قبیل، عدم درج قیمت، گران‌فروشی، کم‌فروشی، احتکار ،تقلب،عدم صدور صورتحساب و... را از طریق سامانه ارتباطی یکپارچه پاسخگویی ۱۲۴ و یا به‌صورت اینترنتی و حضوری به اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان یا ادارات شهرستان‌های تابعه اطلاع دهند تا در اسرع وقت، مواردی که در چهارچوب قانون است، رسیدگی شوند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول