اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

پیگیری کاهش درصد سود تسهیلات بانکی متقاضیان مورد حمایت مسکن ملی

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: کاهش درصد سود تسهیلات بانکی متقاضیان نهضت ملی مسکن در استان که مورد حمایت هستند از وزارت راه و شهرسازی و سازمان بهزیستی پیگیری می‌شود.

پیگیری کاهش درصد سود تسهیلات بانکی متقاضیان مورد حمایت مسکن ملی

اصغر اسماعیلی، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: تعدادی از متقاضیان نهضت ملی مسکن مورد حمایت در نهادهای حمایتی هستند و در این میان اداره کل راه و شهرسازی استان برای خانه دار شدن این جامعه هدف مدیریت لازم را مد نظر قرار داده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان افزود: برای تسهیل در راستای تامین مسکن اقشار محروم و در راستای کاهش آورده نقدی آنان, پیگیری واریز کمک هزینه‌های بلاعوض برای متقاضیان مسکن تحت پوشش نهادهای حمایتی، با دفتر طرح‌ریزی و پایش طرح‌های مسکن وزارت راه و شهرسازی مکاتبه انجام شده است. 
وی گفت: در راستای کمک به متقاضیانی که مورد حمایت نهادهایی (بهزیستی و کمیته امداد)هستند، پیشنهاد پلکانی شدن اقساط تسهیلات طرح مذکور در زمان تقسیط، به وزارت متبوع داده شده است.
اسماعیلی تاکید کرد: متقاضیان مورد حمایت نهادهای حمایتی (بهزیستی و کمیته امداد)، در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند و تخصیص پروژه متقاضیان واجد شرایط با اولویت در پروژه‌های در دست احداث طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان انجام شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان ادامه داد: با پیگیری‌های استاندار و مدیر کل کمیته امداد امام و سازمان بهزیستی استان زنجان این امر تسهیل خواهد شد.
پایان پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول