اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

حمایت پلیس از ۹۴ پایان‌نامه کارشناسی ارشد و رساله دکترا

رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از انجام 79 طرح تحقیقاتی انتظامی _ امنیتی و و حمایت از ۹۴ پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکترا با هدف تامین زیرساخت‌های دانشی ارتقای امنیت اجتماعی استان خبر داد.

حمایت پلیس از ۹۴ پایان‌نامه کارشناسی ارشد و رساله دکترا

 احمد اشرفی، رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با تشریح فعالیت‌های علمی و پژوهشی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: فعالیت‌های علمی پژوهشی دفتر تحقیقات کاربردی پلیس اصفهان بر ۲ حوزه مطالعات مرتبط با نظم و امنیت استان شامل بررسی علمی تمام ماموریت‌های پلیس و حیطه مختلف مسایل انتظامی از جمله مسایل راهنمایی و رانندگی، آسیب‌های اجتماعی، قتل، تصادفات جاده‌ای، سرقت، جرایم خشن و حوزه مطالعات تخصصی مرتبط با مسئله نظم، امنیت و گردشگری متمرکز است.

وی افزود: به طور خلاصه می‌توان گفت دغدغه اصلی دفتر تحقیقات کاربردی پلیس اصفهان یافتن پاسخ‌های علمی برای مسائل حوزه نظم و امنیت است و به عبارت روشن‌تر، تمام فعالیت‌های دانشی و پژوهشی این دفتر بر روی یافتن راهکارهایی به منظور ارتقای امنیت اجتماعی استان تمرکز دارد.

اشرفی تالیف کتاب با موضوعات و سرفصل‌های مورد نیاز در حوزه نظم و امنیت، ترجمه کتب و متون پلیسی برای دستیابی به دانش پلیس سایر کشورها، انجام طرح‌های تحقیقاتی و حمایت از پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و رساله‌های دکترا، برگزاری هیأت‌های اندیشه ورزی، میزگردها، کارگاه‌ها و جلسات سخنرانی و همایش‌های علمی را از دیگر فعالیت این دفتر برشمرد.

رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از تالیف و ترجمه ۵۵ عنوان کتاب در خصوص مسائل نظم و امنیت استان اصفهان، انجام ۷۹ طرح تحقیقاتی با موضوع انتظامی _ امنیتی به کمک محققان درون و برون سازمانی و حمایت از ۹۴ پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکترا خبر داد و گفت: تمام این فعالیت‌ها با هدف تامین زیرساخت‌های دانشی و ارتقای امنیت اجتماعی استان انجام شده است.

وی کار پژوهشی و تحقیقاتی را اساس کار در انجام مأموریت‌های فراجا عنوان کرد و ادامه داد: امروز پلیس در اجرای تمامی ماموریت‌های خود به پیوست علمی اقدامات توجه دارد و به جرأت می‌توانم بگویم که هیچ طرح و اقدام عمده‌ای در فراجا دون بررسی دقیق و مطالعه علمی انجام نمی‌شود.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول