اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

«ممنوعیت ترافیکی» مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در کرمانشاه اعلام شد

رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان کرمانشاه، از محدودیت‌های ترافیکی تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در شهر کرمانشاه طی ۲۶ آذرماه خبر داد.

«ممنوعیت ترافیکی» مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در کرمانشاه اعلام شد

محمدرضا خشنودی، رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: برابر اعلام شورای تبلیعات اسلامی و هماهنگی‌های صورت گرفته مراسم عزاداری مردم استان کرمانشاه در قالب هیأت‌های مذهبی فردا یکشنبه ۲۶ آذرماه در کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این مراسم در طول خیابان مدرس، حدفاصل خیابان آیت‌الله کاشانی تا مسجد جامع برگزار خواهد می‌شود، لذا در این راستا تمام خیابان‌‌های منتهی به شهید مدرس و آیت‌الله کاشانی از ساعت ۷ صبح فردا توسط پلیس راهور زیرپوشش ترافیکی قرار خواهد گرفت.

رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان کرمانشاه تصریح کرد: از ساعت ۷ صبح فردا ورود و توقف خودروها در طول خیابان مدرس و آیت‌الله کاشانی ممنوع است و خودروهای پارک شده در این مسیر توسط خودروبر به پارکینگ منتقل می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان فردا در سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) و شهدای گمنام سفرهای درون شهری خود را به مقصد خیابان شهید مدرس و آیت‌الله کاشانی مدیریت کنند و نهایت همکاری با پلیس راهور شهر کرمانشاه را داشته باشند.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول