اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

رژیم صهیونیستی تصویربردار شبکه «الجزیره» را به شهادت رساند

شبکه الجزیره اعلام کرد که یکی از تصویربرداران این شبکه در حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی به شهادت رسیده که نیروهای اسرائیلی اجازه امدادرسانی و انتقال او به بیمارستان را ندادند.

رژیم صهیونیستی تصویربردار شبکه «الجزیره» را به شهادت رساند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «سامر ابودقه» تصویربردار شبکه «الجزیره»، شامگاه امروز (جمعه)، در حمله ارتش رژیم صهیونیستی به مدرسه «فرحانه» در جنوب نوار غزه به شهادت رسید.

براساس گزارش الجزیره، سامر ابو دقه در حمله پهپادی ارتش رژیم صهیونیستی به خانیونس در جنوب نوار غزه مجروح می‌شود و حدود ۶ ساعت بعد از جراحت در مدرسه فرحانه روی زمین بوده و نیروهای رژیم صهیونیستی به امدادگران اجازه ورود به مدرسه و امدادرسانی ندادند.

در این حمله همچنین «وائل الدحدوح» خبرنگار شبکه الجزیره نیز هنگام پوشش حملات رژیم صهیونیستی مجروح شد.

شبکه الجزیره در بیانیه‌ای حمله اسرائیل به تصویربردار و خبرنگار خود را محکوم کرد و گفت نیروهای رژیم اشغالگر اجازه امدادرسانی به خبرنگار و عکاس این شبکه را ندادند.

 

لحظه اعلام خبر شهادت خبرنگار الجزیره

الجزیره ارتش رژیم صهیونیستی را مسئول این اقدام دانست و تاکید کرد: «این جنایت جدید بخشی از فرایند حمله برنامه‌ریزی‌شده به خبرنگاران این شبکه و خانواده‌های آن‌ها در نوار غزه است».

این شبکه قطری در پایان از جامعه بین‌الملل خواست برای محافظت از غیرنظامیان، امدادگران، پزشکان و خبرنگاران در نوار غزه رژیم صهیونیستی را تحت فشار قرار دهند و مقامات اسرائیلی را بازخواست نمایند.

تاکنون ۹۰ خبرنگار و تصویربردار شبکه‌ها و خبرگزاری‌های مختلف منطقه‌ای و جهانی در حملات رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول