اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

کتائب القسام: طی 5 روز، 100 خودروی زرهی ارتش اسرائیل را منهدم کردیم

شاخه نظامی حماس اعلام کرد طی 5 روز اخیر توانسته حدود 100 خودروی زرهی ارتش اسرائیل را منهدم کند و نظامیان اسرائیلی را در کمین‌ها غافلگیر کند.

کتائب القسام: طی 5 روز، 100 خودروی زرهی ارتش اسرائیل را منهدم کردیم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «ابو عبیده» سخنگوی «کتائب القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، شامگاه امروز (جمعه)، در بیانیه‌ای جدیدترین تحولات جنگی در غزه را تشریح کرد.

سخنگوی القسام اعلام کرد: «۷۰ روز از زمان آغاز عملیات «طوفان الاقصی» می‌گذرد و ملت ما همچنان در حال نبرد در این جنگ بی‌سابقه هستند. مجاهدان ما با یک قدرت تا بن‌دندان مسلح در حال جنگ هستند که مهمات مرگبار و هواگرد در اختیار دارد».

ابو عبیده اضافه کرد: «دولت آمریکا کریدور هوایی خود برای حمایت از این رژیم به راه انداخته گویی با یک ابرقدرت در جنگ است. مجاهدان ما دلاورانه در حال جنگ هستند و این مبارزات در تاریخ جاودان خواهد شد. رزمندگان طی ۵ روز اخیر توانستند بیش از ۱۰۰ خودروی زرهی اسرائیلی را هدف قرار دهند».

سخنگوی القسام ادامه داد: «نیروهای ما از راکت‌های ضداستحکامات استفاده کردند و خانه‌ها را بر سر نیروهای اسرائیلی خراب کردند. دشمن در عملیات‌های خود از مزدور استفاده می‌کند؛ عملیاتی که ادعا می‌کند جنگی موجودیتی است. انگشت مجاهدان ما همچنان روی ماشه است و آنان در هر همه برای دشمن کمین کرده‌اند».

ابو عبیده در پایان گفت: «درگیری ما با نیروهای دشمن، نشان داد که چه قدر ارتش [اسرائیل] سست و بزدل است. آنچه امروز در حال نابودی است، ارتش دشمن است، نه کتائب القسام. اعدادی که دشمن به صورت رسمی از تعداد کشته‌هایش اعلام می‌کند، واقعی نیست. وظیفه [ما] هم‌اکنون خروش، انقلاب و کودتا علیه اشغالگران است. ما از تمام آزادگان و رزمندگان امتمان می‌خواهیم اقدامات میدانی‌شان علیه دشمن را در تمام جبهات تشدید کنند».

مقاوت فلسطین از هفتم اکتبر (پانزدهم مهرماه) در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی و کرانه باختری عملیاتی تحت عنوان «طوفان الاقصی» را علیه رژیم صهیونیستی آغاز کرد.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به دنبال این عملیات بخش بزرگی از نوار غزه را هدف حمله قرار دادند که به دنبال آن، ۱۸ هزار و ۷۸۷ فلسطینی که بیشترشان زن و کودک بودند، به شهادت رسیدند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول