اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مسؤولان به وضعیت راه‌های شهرستان پارسیان رسیدگی کنند

امام جمعه شهرستان پارسیان گفت : مسؤولان به وضعیت راه های شهرستان رسیدگی کنند و تبعیض آشکار در این مساله بین یک شهرستان خاص ودیگر شهرستانهای منطقه راپایان دهند.

مسؤولان به وضعیت راه‌های شهرستان پارسیان رسیدگی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام جواد اسماعیل نیا امام جمعه پارسیان، امروز در خطبه های نماز جمعه  در مصلی امام خامنه‌ای برگزار شد، اظهار داشت: نظام بین الملل تک قطبی تمام شده است جهان قدرت‌های نوپدید را پذیرفته و در حال گذار به چند قطبی شدن می‌باشد قدرت‌هایی مثل ایران چین روسیه و چند کشور دیگر از آن جمله هستند.

  وی افزود: سفر رئیس جمهور به روسیه در هفته گذشته در راستای تکمیل تعاملات وهم افزایی‌ها خصوصاً در زمینه ترانزیت ریلی و وصل کردن خلیج فارس و جنوب ایران به آسیای میانه و اروپا و همچنین توافقات در عرصه انرژی و مسئله مهم فلسطین و غزه سفر مهمی بود.

  امام جمعه پارسیان به تشییع جنازه شهید گمنام در روز دوشنبه در شهرستان اشاره کرد و از همه مردم جهت استقبال و تشییع باشکوه این مسافر بهشتی دعوت کرد.

  حجت الاسلام  اسماعیل نیا به وضعیت نامناسب راه‌ها و جاده‌های شهرستان پارسیان اشاره کرد و بیان کرد: مردم از تبعیض موجود در اختصاص بودجه برای توسعه راه‌ها در استان خصوصاً تبعیض بین یکی از شهرستان‌های همسایه ما و پارسیان و بندر لنگه گلایه‌مندند.

وی تاکید کرد : جاده پارسیان به بندر لنگه راه‌های بین شهر پارسیان و شهرهای کوشکنار و دشتی و جاده ساحلی بسیار نامناسب است به طوری که مکرراً شاهد تصادفات و کشته شدن همشهریانمان هستیم انتظار است مسئولان اقدام عاجل کنند.

 حجت‌الاسلام اسماعیل نیا با بیان اینکه  لازمه مودت اهل بیت شناخت آنها و تبعیت از آنهاست، عنوان کرد:  فاطمه زهرا مصداق روشن یک الگوی تمام عیار است.

وی با گرامیداشت  روز پژوهش و حمل و نقل به فعالان در این عرصه تبریک گفت و همچنین روز وحدت حوزه و دانشگاه را یکی از یادگاران امام راحل برشمرد و بیان داشت: حوزه و دانشگاه دو بال پیشرفت جامعه هستند که باید با هم هماهنگی داشته باشند.

امام جمعه پارسیان خاطرنشان کرد: دشمن بدنبال تهی کردن دانشگاه از معنویت وحوزه از تکنولوژی وعلم روز بود که با این ابتکار زیبا دشمن ناکام ماند. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول