اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

معرفی نفرات برتر مسابقات اسکواش یلدا در همدان

رئیس هیات اسکواش استان همدان از معرفی نفرات برتر مسابقات اسکواش یلدا خبر داد ‌و گفت: تمرکز هیات بر استعدادیابی برای آینده این رشته ورزشی است.

معرفی نفرات برتر مسابقات اسکواش یلدا در همدان

اسدالله ربانی‌مهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده هر سال چهار دوره مسابقات به صورت فصلی برگزار می‌شود که شاهد استقبال خوب پسران و دختران رده‌های سنی از مسابقات بودیم.

وی گفت: هدف از برگزاری مسابقات افزایش سطح کیفی و مهارتی بازیکنان اشکواش است و افراد منتخب در اولویت اعزام به مسابقات کشوری هستند.

 رئیس هیات اسکواش همدان افزود: یکی از مزیت‌های این رشته ورزشی در همدان جذب کودکان و فعالیت خوب کمیته استعدادیابی در سال‌های اخیر بوده که روز به روز افراد جدیدی جذب می‌شوند و با علاقه و انگیزه به آموزش می‌پردازند. 

وی با اشاره به برگزاری مسابقات اسکواش به مناسبت شب یلدا گفت: در بخش دختران کمتر از ۱۳ سال مهیا امیری‌شیخ و مهرانه پشتوار نفر برتر این بخش از مسابقات شدند و در بخش پسران کمتر از ۱۱ سال، آریا عباس‌بیگی و باران بهمن‌پور رتبه‌ اول و دوم و در بخش پسران کمتر از ۱۳ سال، امیرعباس ربانی رتبه اول و دانیال شاهسوند رتبه دوم را کسب کردند‌.

ربانی‌مهر تصریح کرد: از افراد برتر در روزهای آینده تقدیر خواهد شد و از فدراسیون نیز برای این افراد مدال‌هایی به همراه لوح تقدیر اعطا می‌شود.

وی اولویت هیات اسکواش را توسعه زیرساخت‌ها در کنار استعدادیابی عنوان کرد و گفت: همین موضوع منجر به کسب رتبه سوم کشور توسط هیات اسکواش استان همدان شده است.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول