اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

سهم خراسان‌جنوبی در طرح نهضت ملی مسکن 40 هزار واحد است

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی گفت: بر اساس برنامه‌هایی که در ساخت 4 میلیون مسکن طرح نهضت ملی مسکن داریم سهم استان 40 هزار واحد است.

سهم خراسان‌جنوبی در طرح نهضت ملی مسکن 40 هزار واحد است

به گزارش  خبرگزاری فارس از بیرجند، میر محمد مودی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در حاشیه  اختتامیه بیست ودومین نمایشگاه صنعت ساختمان خراسان جنوبی  وصنایع وابسته اظهار داشت: بر اساس برنامه هایی که در ساخت ۴ میلیون مسکن طرح نهضت ملی مسکن داریم سهم استان ۴۰ هزار واحد است.

وی بیان کرد: از این ۴۰ هزار واحد،  ۱۸ هزار واحد روستایی و ۲۲ هزار و ۴۴۹ واحد شهری است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی ادامه داد:آنچه که بر عهده وزارت راه و شهرسازی و اداره کل راه و شهرسازی است تامین زمین مورد نیاز است که ما بیش از سهمیه ابلاغی، زمین تامین کردیم و معادل همه سهمیه ابلاغی؛ ما مسکن سازی را شروع کردیم.

مودی  با بیان اینکه در تمامی مراحل ساخت و ساز مسکن در خراسان جنوبی د سطح کشور رتبه نخست را داریم، ادامه داد: در استان در امر تمام مراحل ساخت و ساز در سطح کشور جلودار هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته نمایشگاهی برای عرضه محصولات ساختمانی است و ما دست یاری را به سوی همه تولید کنندگان دراز می کنیم تا بتوانیم تعهدی که دولت بر عهده دارد  گرفته را به نحو احسن انجام دهیم.

وی افزود: اگر محصولات بومی استان کیفیت لازم را داشته باشند و مقرون به صرفه باشد از این محصولات بومی در طرح استفاده می کنیم، در شورای فنی استان هم مصوب شده تا حداقل  ادارات دولتی از محصولات بومی استان استفاده کنند.

پایان پیام/۶۹۰۲۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول