اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

حضرت فاطمه (س) نماد عفت و طهارت است

امام جمعه گرمه گفت: حضرت فاطمه (س) بانوی برتر دوجهان و نماد عفت و طهارت است.

حضرت فاطمه (س) نماد عفت و طهارت است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمه، حجت الاسلام محمد‌حسن رحمانی، امام جمعه گرمه در خطبه نماز عبادی سیاسی جمعه گرمه اظهار کرد: حضرت فاطمه (س) نماد عفت و طهارت است و بانوان مسلمان در زندگی خود باید از سیره و روش حضرت فاطمه (س) به عنوان گوهری تابناک و بهترین الگو و اسوه پیروی کنند.

وی با تسلیت ایام فاطمیه گفت: دهه فاطمیه و ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها فرصتی برای شناخت عمیق حضرت و تبیین ویژگی های شخصیتی ایشان است تا همه بدانند که حضرت زهرا (س) بهترین الگو برای بانوان است.

امام جمعه گرمه افزود: حضرت فاطمه (س) الگوی همه اهل بیت (ع) و شبیه‌ترین فرد به لحاظ اخلاق و رفتار به پیامبر گرامی‌اسلام(ص) بود.

وی با اشاره به گرامیداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه افزود: روز ۲۷ آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه است که وحدت میان این دو بخش سبب عملی شدن مطالبات مقام معظم رهبری و پیشرفت جامعه می شود.

حجت الاسلام رحمانی با اشاره به روز حمل و نقل گفت: در دوران دفاع مقدس وقتی کالاهای رسیده به بنادر در تهدید حمله دشمنان بود، امام امت کامیون داران را برای تخلیه بارها از بنادر فراخواند و آنان نیز به این دعوت لبیک گفتند و به همین مناسبت ۲۶ آذرماه روز ملی حمل و نقل نام گرفت.

پایان پیام /ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول