اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

اتمام عملیات برق‌رسانی به مسیر گردشگری «آبشار توی» اسفراین

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اسفراین از اتمام عملیات برق‌رسانی به مسیر گردشگری آبشار توی در این شهرستان خبر داد.

اتمام عملیات برق‌رسانی به مسیر گردشگری «آبشار توی» اسفراین

به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین، عباس توکلیان، رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اسفراین با اعلام اتمام عملیات برق‌رسانی به مسیر گردشگری آبشار توی در این شهرستان، اظهارکرد: ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در حاشیه پارک‌های ملی و مناطق گردشگری می‌تواند نقش بسزایی در ایجاد اشتغال پایدار، جذب سرمایه‌گذار و رونق اقتصادی در منطقه داشته باشد.

وی گفت: در همین راستا پروژه برق‌رسانی به مسیر گردشگری آبشار توی و امامزاده شاهزاده زید توی با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفت.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اسفراین افزود: این پروژه شامل احداث یک هزار و ۲۰۰ متر شبکه فشار متوسط و نصب یک ترانس ۲۵ کالا است که به اتمام رسیده و در ماه جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

گفتنی است، شهرستان اسفراین با رودهای جاری و چشمه‌های جوشان از جاذبه‌های طبیعی فراوانی برای گردشگران برخوردار است. رودخانه‌ها، چشمه‌ها و آبشارها از جمله مهم‌ترین جاذبه‌های طبیعی اسفراین به شمار می‌روند.

یکی از جاذبه‌های گردشگری در شهرستان اسفراین آبشار زیبا توی است که در فاصله ۳۵ کیلومتری غرب اسفراین و در نزدیکی روستای توی واقع شده است که به دلیل قرارگرفتن این ناحیه در پارک ملی سالوک در فصول مختلف سال بخصوص بهار و تابستان شاهد بازدید گردشگران زیادی از این منطقه هستیم.

پایان پیام/ د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول