اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

۹۳ پزشک و دندانپزشک جهادی در هرمزگان مستقر شدند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان گفت: ۹۳ پزشک و دندانپزشک جهادی جهت ارائه خدمات و تجهیزات رایگان پزشکی و درمانی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از امروز در این استان مستقر شدند.

۹۳ پزشک و دندانپزشک جهادی در هرمزگان مستقر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عطا ناوکی مدیرکل بنیاد شهید هرمزگان امروز پیرامون برپایی اردوی جهادی پزشکی در استان افزود: برنامه گروه‌های پزشکی جهادی از  پنجشنبه ۲۳ آذرماه در محل مرکز توانبخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران بندرعباس آغاز شده و به مدت چهار روز تا روز یکشنبه ۲۶ آذرماه ادامه دارد.

وی بیان کرد: این برنامه با حضور جهادی ۶۸ دندانپزشک و دستیار دندان پزشک، ۲ فوق تخصص و متخصص قلب، چهار فوق تخصص و متخصص زنان، چهار متخصص چشم پزشکی، ۲ متخصص داخلی، یک متخصص جراح و همچنین ۲ روانپزشک، ‏پرستار، داروساز، طب سنتی ایرانی، پزشک عمومی، مشاور و مامایی انجام می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران هرمزگان، با اشاره به اینکه این برنامه جهادی با همکاری و مشارکت شرکت پالایش نفت بندرعباس و پالایشگاه نفت ستاره خلیج‌فارس انجام می‌شود، اظهار کرد: قرار براین است که در کنار جامعه ایثارگری، جامعه بهزستی و کمیته امداد و همچنین تعداد محدودی از سایر اقشاری که مشکل درمانی دارند، نیز ویزیت و درمان رایگان شوند.

ناوکی ادامه داد: این برنامه در روزهای پنجشنبه و جامعه ویژه جامعه ایثارگری شهرستان بندرعباس، روز شنبه جامعه ایثارگری رودان و میناب و روز یکشنبه نیز جامعه ایثارگری حاجی‌آباد، بندرلنگه و قشم است.

وی ابراز کرد: همچنین همه جانبازان نخاغی و ۷۰ درصد تحت پوشش بنیاد شهید هرمزگان نیز به همراه خانواده‌هایشان در روز شنبه ۲۵ آذرماه به صورت کامل ویزیت و چکاپ می‌شوند.

این مسوول یادآورشد: سال گذشته نیز به همت بنیادشهید و امورایثارگران هرمزگان، در شهرستان میناب تعداد ۳۰ پزشک متخصص ایثارگر به ارائه خدمات رایگان پزشکی و درمانی به ایثارگران و سایر افراد نیازمند پرداختند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول