اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

«صدای سکوت» نمایش ندای کودکی که هرگز به دنیا نیامد

نمایش آیینی «صدای سکوت» با روایت بخش‌هایی از زندگی سلمان فارسی و خوانش قطعه‌هایی از تاریخ صدر اسلام و همچنین نمایش صحنه شهادت و تشییع نمادین حضرت فاطمه زهرا(س) به روی صحنه می‌ رود.

«صدای سکوت» نمایش ندای کودکی که هرگز به دنیا نیامد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، نمایش «صدای سکوت» به نویسندگی و کارگردانی سید روح الله فهیمی با هدف اقامه عزای حضرت فاطمه زهرا(س) و پاسخگویی به شبهات و سوالات مربوطه ساخته برای دومین بار به دلیل استقبال و تقاضای مردم  در ایام شهادت حضرت زهرا(س) اجرا می‌شود.

این روایت با بخش‌هایی از زندگی سلمان فارسی آغاز می‌شود و در ادامه به خوانش قطعه‌هایی از تاریخ صدر اسلام مثل جنگ احد، جنگ خندق و ماجرای سقیفه پرداخته و با نمایش صحنه شهادت و تشییع نمادین حضرت فاطمه زهرا(س) به پایان می‌رسد.

اسدالله بابایی، اسماعیل زنگل گیاه، محمدرضا رفیعی، ابوالفضل شریفی، مهدی فرخانی، محمدجواد تولایی، محمدجواد جعفری، حجت دشتگرد، عبدالرسول زارع از جمله بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

«صدای سکوت» از تاریخ ۲۴ تا ۲۷ آذر ماه در سه سانس از ساعت۱۰:۳۰، ۱۸:۱۵ و ۲۰:۳۰ در سالن همایش های مجموعه سیتی سنتر به روی صحنه می‌رود.

علاقه مندان می‌توانند جهت رزرو و تهیه رایگان بلیط این نمایش به سایت https://formafzar.com/form/sedasokot و یا www.gishe8.com مراجعه کنند.

پایان پیام/۶۳۱۰۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول